Studier
Master
Forskerutdanning
Finn emner
Finn pensumlister, forelesningstider og notater fra alle fakultetets emner.
Logg inn på CanvasForsking
- Finn ein forskar (engelsk).
- Les meir om forskingsgruppa FREMO.
- Les meir om forskarutdanninga (ph.d) ved fakultetet.
- Forskingsprosjekt ved CEMO
Publikasjonar
-
Profiling teacher educators: ready to prepare the next generation for educational technology use? 13. mars 2024 13:51
Her kan du lese abstract (engelsk).
-
Competing explanations for inconsistent responding to a mixed-worded self-esteem scale: cognitive abilities or personality? 27. feb. 2024 15:19
Her kan du lese abstract (engelsk).
-
Screening Smarter, Not Harder: A Comparative Analysis of Machine Learning Screening Algorithms and Heuristic Stopping Criteria for Systematic Reviews in Educational Research 13. feb. 2024 08:55
Her kan du lese abstract (engelsk).
-
The moderating role of school facilitating conditions and attitudes towards ICT on teachers' ICT use and emphasis on developing students' digital skills 5. jan. 2024 08:20
Her kan du lese abstract (engelsk)
Aktuelt
-
Kvalitetsutviklingsutvalgets NOU levert 14. nov. 2023 14:38
-
Sigrid Blömeke til minne 30. aug. 2023 10:22
Arrangement
-
Trial lecture: Jarl Kleppe Kristensen 26. apr. 2024 10:00
Master Jarl Kleppe Kristensen at CEMO - Centre for Educational Measurement will give a trial lecture on the given topic: TBC
-
Public defence: Jarl Kleppe Kristensen 26. apr. 2024 12:00
Master Jarl Kleppe Kristensen at CEMO - Centre for Educational Measurement will be defending the thesis "Pieces in the Puzzle of Language Learning On the Roles of Morphological Knowledge, App-Based Implicit Learning and Child-App Interactions" for the degree of PhD.
Kontaktinformasjon
Treng du metodisk hjelp eller bistand?
Vi kan bistå med faglege råd og tilbakemeldingar etter avtale. Tilbodet gjeld kun for Det utdanningsvitskaplege fakultet. og er begrensa til ein time. Send ein e-post til postmottak@cemo.uio.no og forklar så godt du kan problemstillinga og kva du treng hjelp til.