Disputas: Master Hedvig Neerland Abrahamsen

Master Hedvig Neerland Abrahamsen vil forsvare sin avhandling for graden ph.d.

Torsdag 12. mai 2016.

Avhandlingens tittel er:

School Leadership as Educational Discourses in an Age of Increased Accountability.

Tid og sted for prøveforelesning

Prøveforelesning over oppgitt emne for graden ph.d.:

Tittel: Supporting Principals and Leadership Teams in an Age of accountability: What recent research finds necessary.

Tid: Torsdag 12. mai 2016.kl 10.15

Sted:  Auditorium 2, Helga Engs hus, Blindern.

Bedømmelseskomité

• Professor Neil Dempster, Griffith Institute for Educational Research, Griffith University, Australia (1. opponent)
  • Ässociate Professor Helene Ärlestig, Centre for Principal Development, Umeå University(2. opponent)

Tredje medlem av bedømmelseskomitéen og komiteens koordinator er Associate Professor Jon Magne Vestøl, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo.

Disputasens leder

• Prodekan for studier og utdanning, førsteamanuensis Eli Ottesen, ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo

Veiledere

• Førsteamanuensis Marit Aas, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo