Coherence and Assignment Study in Teacher Education (CATE) (avsluttet)

For mer informasjon, se prosjektets engelske side

 

 

Publikasjoner

  • Inga Staal Jenset; Kirsti Klette & Karen Hammerness (2017). Grounding Teacher Education in Practice Around the World: An Examination of Teacher Education Coursework in Teacher Education Programs in Finland, Norway, and the United States. Journal of Teacher Education.  ISSN 0022-4871.
  • Kirsti Klette; Karen Moore Hammerness & Inga Staal Jenset (2017). Established and evolving ways of linking to practice in teacher education: Findings from an international study of the enactment of practice in teacher education. Acta Didactica Norge - tidsskrift for fagdidaktisk forsknings- og utviklingsarbeid i Norge.  ISSN 1504-9922.  11, s 1- 22

Se alle arbeider i Cristin

  •  (2013). USA og Cuba krev meir av lærarstudentane enn Norden(http://www.uniforum.uio.no/nyheter/2013/09/usa-og-cuba-har-strengast-krav-til-lerarstudentar.html).

Se alle arbeider i Cristin

Publisert 17. okt. 2012 08:26 - Sist endret 2. jan. 2018 09:08

Deltakere

Detaljert oversikt over deltakere