Siste publikasjoner

Under er en oversikt over våre siste 100 publikasjonene registrert i Cristin. Her listes vitenskapelige artikler og bokkapitler, bøker, samt vitenskapelige foredrag.

Bruk lenkene for å finne:

  • Stang Lund, Elisabeth; Bråten, Ivar; Brandmo, Christian; Brante, Eva Wennås & Strømsø, Helge Ivar (2018). Direct and indirect effects of textual and individual factors on source-content integration when reading about a socio-scientific issue. Reading and writing.  ISSN 0922-4777. . doi: https://doi.org/10.1007/s11145-018-9868-z
  • Daus, Stephan; Nilsen, Trude & Braeken, Johan (2018). Exploring content knowledge: Country profile of science strengths and weaknesses in TIMSS. Possible implications for educational professionals and science research.. Scandinavian Journal of Educational Research.  ISSN 0031-3831. . doi: 10.1080/00313831.2018.1478882 Vis sammendrag
  • Bråten, Ivar; Brandmo, Christian & Kammerer, Yvonne (2018). A validation study of the Internet-specific Epistemic Justification Inventory with Norwegian preservice teachers. Journal of educational computing research.  ISSN 0735-6331. . doi: https://doi.org/10.1177/0735633118769438 Vis sammendrag
  • Mahan, Karina Rose; Brevik, Lisbeth M. & Ødegaard, Marianne (2018). Characterizing CLIL teaching: New insights from a lower secondary classroom. International Journal of Bilingual Education and Bilingualism.  ISSN 1367-0050. Vis sammendrag
  • Sjøberg, Svein (2018). The power and paradoxes of PISA: Should Inquiry-Based Science Education be sacrificed to climb on the rankings?. Nordina: Nordic studies in science education.  ISSN 1894-1257.  14(2), s 186- 2012
  • Knain, Erik & Ødegaard, Marianne (2018). The Implementation of Scientific Literacy as Basic Skills in Norway After the School Reform of 2006, In Kok-Sing Tang & Kristina Danielsson (ed.),  Global Developments in Literacy Research for Science Education.  Springer Nature.  ISBN 978-3-319-69196-1.  Chapter 2.  s 15 - 28
  • Roger, Säljö & Radišić, Jelena (2018). Promoting teaching, learning and informed decision making through the lenses of international large-scale assessment - Looking beyond numbers. European Journal of Psychology of Education.  ISSN 0256-2928.
  • Brevik, Lisbeth M. (2018). Chapter x. How teachers teach and readers read. Developing reading comprehension in English in Norwegian upper secondary school, In Ulrikke Elisabeth Rindal & Lisbeth M. Brevik (ed.),  English didactics in Norway - 30 years of doctoral research 1988-2017.  Universitetsforlaget.  ISBN 9788215030746.  Chapter x.
  • Rindal, Ulrikke Elisabeth (2018). Chapter x. Meaning in English. L2 attitudes, choices and pronunciation in Norway, In Ulrikke Elisabeth Rindal & Lisbeth M. Brevik (ed.),  English didactics in Norway - 30 years of doctoral research 1988-2017.  Universitetsforlaget.  ISBN 9788215030746.  Chapter x.
  • Vold, Eva Thue (2018). Tilpasset opplæring i fremmedspråk, I: Camilla Bjørke; Magne Dypedahl & Åsta Haukås (red.),  Fremmedspråksdidaktikk.  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 9788202566739.  Kapittel 15.  s 270 - 287
  • Vold, Eva Thue (2018). Grammatikkens rolle i fremmedspråksundervisningen, I: Camilla Bjørke; Magne Dypedahl & Åsta Haukås (red.),  Fremmedspråksdidaktikk.  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 9788202566739.  Kapittel 10.  s 172 - 193
  • Hermansen, Hege; Lorentzen, Marte; Mausethagen, Sølvi & Zlatanovic, Tatjana (2018). Hva kjennetegner forskning på lærerrollen under Kunnskapsløftet? En forskningskartlegging av studier av norske lærere, lærerstudenter og lærerutdannere. Acta Didactica Norge - tidsskrift for fagdidaktisk forsknings- og utviklingsarbeid i Norge.  ISSN 1504-9922.  12(1) . doi: http://dx.doi.org/10.5617/adno.4351
  • Aas, Marit & Brandmo, Christian (2018). Assessment results for transforming practice: School leaders’ role.. Nordic Studies in Education.  ISSN 1891-5914.  38(2), s 174- 193 . doi: https://doi.org/10.18261/issn.1891-5949-2018-02-06
  • Hovdenak, Sylvi Stenersen & Leganger-Krogstad, Heid (2018). Religion som fag - sett fra elevperspektiv "RLE er egentlig et av de viktigste fagene". Prismet.  ISSN 0032-8847.  69(1), s 27- 50 . doi: 10.5617/pri.6152
  • Juuti, Kalle; Christophersen, Knut-Andreas; Elstad, Eyvind; Solhaug, Trond & Turmo, Are (2018). Finnish Teacher Education and Its Contributions to Preservice Teachers’ Instructional Self-Efficacy. Issues in educational research.  ISSN 0313-7155.  28(2), s 422- 437 Fulltekst i vitenarkiv.
  • Selboe, Elin & Sæther, Elin (2018). Økologisk medborgerskap: Norsk ungdoms syn på ansvar og løsninger, I: Håvard Haarstad & Grete Rusten (red.),  Grønn omstilling: norske veivalg.  Universitetsforlaget.  ISBN 978-82-15-02876-7.  Kapittel 11.  s 183 - 199
  • Gleiss, Marielle Stigum; Sæther, Elin & Fürst, Kathinka (2018). Re-theorizing civil society in China: Agency and the discursive politics of civil society engagement. China Information.  ISSN 0920-203X.
  • Blikstad-Balas, Marte; Roe, Astrid & Klette, Kirsti (2018). Opportunities to Write: An Exploration of Student Writing During Language Arts Lessons in Norwegian Lower Secondary Classrooms.. Written Communication.  ISSN 0741-0883.  35(2), s 119- 154
  • Hovdenak, Sylvi Stenersen & Wiese, Eline F. (2018). Promoting Professional Development in Medical education: perspectives from the Norwegian Medical School in Tromsoe. Society, health and vulnerability.  ISSN 2002-1518.  9
  • Teig, Nani; Scherer, Ronny & Nilsen, Trude (2018). More isn't always better: The curvilinear relationship between inquiry-based teaching and student achievement in science. Learning and Instruction.  ISSN 0959-4752.  56, s 20- 29 . doi: https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2018.02.006 Vis sammendrag
  • Simensen, Aud Marit (2018). A quarter of a century of assessment in the school subject English, In Ulrikke Elisabeth Rindal & Lisbeth M. Brevik (ed.),  English didactics in Norway - 30 years of doctoral research 1988-2017.  Universitetsforlaget.  ISBN 9788215030746.  Chapter x.
  • Hellekjær, Glenn Ole (2018). The Acid Test: Does Upper Secondary EFL Instruction Effectively Prepare Norwegian Students for the Reading of English Textbooks at Colleges and Universities?, In Ulrikke Elisabeth Rindal & Lisbeth M. Brevik (ed.),  English didactics in Norway - 30 years of doctoral research 1988-2017.  Universitetsforlaget.  ISBN 9788215030746.  Chapter x.
  • Lund, Andreas (2018). The Teacher as Interface. Teachers of EFL in ICT-Rich Environments: Beliefs, Practices, Appropriation, In Ulrikke Elisabeth Rindal & Lisbeth M. Brevik (ed.),  English didactics in Norway - 30 years of doctoral research 1988-2017.  Universitetsforlaget.  ISBN 9788215030746.  Chapter x.
  • Nortvedt, Guri A. (2018). Policy impact of PISA on mathematics education: The case of Norway. European Journal of Psychology of Education.  ISSN 0256-2928. . doi: 10.1007/s10212-018-0378-9
  • Elstad, Eyvind & Christophersen, Knut-Andreas (2018). Læreres kollegiale hjelpsomhet med IKT i undervisning og deres forbedringsbestrebelser. Acta Didactica Norge - tidsskrift for fagdidaktisk forsknings- og utviklingsarbeid i Norge.  ISSN 1504-9922.  12(1), s 1- 20 . doi: http://dx.doi.org/10.5617/adno.3589 Fulltekst i vitenarkiv.
  • Elstad, Eyvind & Christophersen, Knut-Andreas (2018). Læreres mestringsforventninger til faglig undervisning i teknologirike læringsomgivelser. Acta Didactica Norge - tidsskrift for fagdidaktisk forsknings- og utviklingsarbeid i Norge.  ISSN 1504-9922.  12(1), s 1- 19 . doi: http://dx.doi.org/10.5617/adno.3042 Fulltekst i vitenarkiv.
  • Lillejord, Sølvi; Elstad, Eyvind & Kavli, Håkon (2018). Teacher evaluation as a wicked policy problem. Assessment in education : Principles, Policy & Practice.  ISSN 0969-594X.  s 1- 19 . doi: 10.1080/0969594X.2018.1429388 Fulltekst i vitenarkiv.
  • Brandmo, Christian & Bråten, Ivar (2018). Investigating relations between beliefs about justification for knowing,interest, and knowledge across two socio-scientific topics. Learning and individual differences.  ISSN 1041-6080.  62, s 89- 97 . doi: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2018.01.010 Fulltekst i vitenarkiv.
  • Bjønness, Birgitte & Knain, Erik (2018). A science teacher's complex beliefs about nature of scientific inquiry. NorDiNa : Nordic Studies in Science Education.  ISSN 1504-4556.  14(1), s 54- 67 Fulltekst i vitenarkiv.
  • Gunnulfsen, Ann Elisabeth & Roe, Astrid (2018). Investigating teachers’ and school principals’ enactments of national testing policies.A Norwegian study. Journal of Educational Administration.  ISSN 0957-8234.
  • Jenset, Inga Staal; Hammerness, Karen & Klette, Kirsti (2018). Talk About Field Placement Within Campus Coursework: Connecting Theory and Practice in Teacher Education. Scandinavian Journal of Educational Research.  ISSN 0031-3831. . doi: 10.1080/00313831.2017.1415968
  • Jorde, Doris; Dolin, Jens; Bruun, Jesper; Constantinou, Costas M.; Dillon, Justin & Labudde, Peter (2018). Policy Aspects: How to change practice and in what direction, In Jens Dolin & Robert Evans (ed.),  Transforming Assessment. Through an Interplay Between Practice, Research and Policy.  Springer.  ISBN 978-3-319-63247-6.  Kapittel 10.
  • Radišić, Jelena & Baucal, Aleksandar (2018). TEACHERS' REFLECTION ON PISA ITEMS AND WHY THEY ARE SO HARD FOR STUDENTS IN SERBIA. European Journal of Psychology of Education.  ISSN 0256-2928.
  • Radišić, Jelena; Videnović, Marina & Baucal, Aleksandar (2018). Distinguishing successful students in mathematics: A comparison across European countries. Psihologija.  ISSN 0048-5705.  51(1), s 69- 89 . doi: https://doi.org/10.2298/PSI170522019
  • Ottestad, Geir & Gudmundsdottir, Greta Björk (2018). ICT Policy in Primary and Secondary Education in Europe, In Joke Voogt; Gerald Knezek; R Christensen & K-W Lai (ed.),  Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education.  Springer.  ISBN 978-3-319-71053-2.  ..
  • Hall, Jeffrey Brooks (2018). Processes of reforming: The case of the Norwegian state school inspection policy frameworks. Education Inquiry.  ISSN 2000-4508. . doi: http://dx.doi.org/10.1080/20004508.2017.1416247 Vis sammendrag
  • Scherer, Ronny; Tondeur, Jo; Siddiq, Fazilat & Baran, Evrim (2018). The importance of attitudes toward technology for pre-service teachers' technological, pedagogical, and content knowledge: Comparing structural equation modelling approaches. Computers in Human Behavior.  ISSN 0747-5632. . doi: 10.1016/j.chb.2017.11.003 Fulltekst i vitenarkiv.
  • Elstad, Eyvind; Christophersen, Knut-Andreas & Arnesen, Thomas (2017). Comparing antecedents for Norwegian, Swedish, and Finnish youth’s agentic beliefs in informal learning. Nordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE).  ISSN 2535-4051.  1(2), s 14- 28 . doi: http://doi.org/10.7577/njcie.2299
  • Grønmo, Liv Sissel (2017). Equity in Access to Tertiary Education. Revista Congreso Universidad.  ISSN 2306-918X.  6(3)
  • Kvamme, Ole Andreas (2017). Gode mester?. Nytt norsk kirkeblad : for teologi og praksis.  ISSN 0802-9504.  45(2), s 91- 96
  • Kvamme, Ole Andreas (2017). The Significance of Context: Moral Education and Religious Education Facing the Challenge of Sustainability. Discourse and Communication for Sustainable Education.  ISSN 1691-6301.  8(2), s 24- 37 . doi: DOI: 10.1515/dcse-2017-0013

Se alle arbeider i Cristin

  • Hermansen, Hege (2018). Kunnskapsarbeid i lærerprofesjonen. Universitetsforlaget.  ISBN 9788215028521.  160 s.
  • Roe, Astrid; Ryen, Jostein Andresen & Weyergang, Cecilie (2018). God leseopplæring med nasjonale prøver. Om elevers leseutfordringer I et mangfold av tekster. Universitetsforlaget.  ISBN 978-82-15-02905-4.  206 s.
  • Jensen, Ruth (2018). Profesjonelt arbeid i grensesoner. Skoleforbedring på tvers av virksomheter.. Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 978-82-02-48248-0.  176 s. Vis sammendrag
  • Rindal, Ulrikke Elisabeth & Brevik, Lisbeth M. (ed.) (2018). English didactics in Norway - 30 years of doctoral research 1988-2017. Universitetsforlaget.  ISBN 9788215030746.  400 s.

Se alle arbeider i Cristin

  • Ahmadian, Shilan; Brevik, Lisbeth M. & Sundqvist, Pia (2018). Girls in vocational studies: The academic voices in the classroom. A comparison of vocational girls’ use of English in and out of school.
  • Isaksen, Anja Ramfjord; Brevik, Lisbeth M. & Hellekjær, Glenn Ole (2018). Vocational students: Strategy use and motivation for reading in English. A quantitative study of self-reported comprehension strategy use and interest for reading.
  • Brevik, Lisbeth M. & Helness, Hildegunn Lahlum (2018). Engelsk VG1: Nye læringsstøttende prøver. Bedre Skole.  ISSN 0802-183X.  (2), s 48- 53 Vis sammendrag
  • Beiler, Ingrid Miriam Rodrick (2018). Negotiating Multilingual Practices in English Writing Instruction.
  • Dewilde, Joke Ingrid (2018). Translation and translingual remixing in writing. Vis sammendrag
  • Sjøberg, Svein (2018). The importance of Inquiry-Based Science Education: Nurturing motivation, joy and interest in science – or improving standardized test scores?.
  • Nortvedt, Guri A. & Rohatgi, Anubha (2018). Rapport fra skolelederundersøkelsen. Om Osloskolenes bruk av kartleggingsprøver i regning for småtrinnet.
  • Brevik, Lisbeth M. (2018). Gamers, surfers and social media users: The role of interest to prevent dropout, In Gert Larsen (ed.),  The COURAGE project - Handbook 2018.  EU Erasmus+.  ISBN 9788798375197.  Lead article.  s 10 - 13
  • Brevik, Lisbeth M. (2018). Key note: Gamers, surfers and social media users: The role of interest to prevent dropout.
  • Latini, Natalia; Anmarkrud, Øistein & Brandmo, Christian (2018). Exploring predictors of teacher efficacy for instructing dyslexic students in Internet reading.
  • Brandmo, Christian; Throndsen, Inger & Carlsten, Tone Cecilie (2018). Predictors of beginning teachers’ self-efficacy and job satisfaction.
  • Brandmo, Christian; Tiplic, Dijana & Elstad, Eyvind (2018). Predictors of department heads’ motivation: The key role of relational trust in schools.
  • Brandmo, Christian; Bråten, Ivar & Schewe, Olav (2018). Predictors and mediators of test-anxiety among Norwegian students in upper secondary and higher education.
  • Dewilde, Joke Ingrid (2018). Sosiolingvistisk forskning på flerspråklighet i utdanningskontekster med et enspråklig ideal. Metodiske muligheter og utfordringer.
  • Oxfeldt, Elisabeth; Bakken, Jonas; Tønnesson, Johan & Sæther, Elin (2018). "Boklunsj: Åpne dører mot verden".
  • Jenset, Inga Staal; Canrinus, Esther Tamara; Klette, Kirsti & Hammerness, Karen Moore (2018). What is the role of theory and practice in a research-based teacher education? A teacher candidate perspective across five programs.
  • Klette, Kirsti; Hammerness, Karen Moore; Canrinus, Esther Tamara; Jenset, Inga Staal & Goh, Pauline (2018). An international comparative study of vision, coherence and opportunities to learn in practice.
  • Mathé, Nora Elise Hesby (2018). Students’ Perceptions of Democracy, Politics, and Citizenship Preparation in Upper Secondary Social studies.
  • Jensen, Linn Victoria Mørck; Roe, Astrid & Blikstad-Balas, Marte (2018). Hvor ble det av sjangrene?. Norsklæreren.  ISSN 0332-7264.  (1), s 18- 23
  • Gudmundsdottir, Greta Björk & Vasbø, Kristin Beate (2018). Seminar: Erfaringer med Canvas. Hvordan har vi jobbet i lærerutdanningen ved UiO?.
  • Gudmundsdottir, Greta Björk; Sæther, Elin & Vasbø, Kristin Beate (2018). Conference paper: Expanding student teachers’ understanding of diversity in Norwegian classrooms.
  • Hall, Jeffrey Brooks (2018). Supervising formative assessment routines and leadership in public schools: Ensuring legal rights and equal opportunities for all students?.
  • Brevik, Lisbeth M. (2018). Conference paper: Reading Comprehension Strategy Use and Instruction in English as a Second Language Classrooms..
  • Brevik, Lisbeth M. & Rindal, Ulrikke Elisabeth (2018). Conference paper: The Quality of Oral Feedback in English L2 instruction.
  • Brevik, Lisbeth M. (2018). Conference paper: The Emergent Multiphase Design: Using mixed methods research to consider the status of English in Norway..
  • Brevik, Lisbeth M. & Rindal, Ulrikke Elisabeth (2018). Conference paper: The monolingual, bilingual or multilingual English classroom?.
  • Lund, Andreas; Strømme Aanesland, Torunn; Gudmundsdottir, Greta Björk & Brevik, Lisbeth M. (2018). Conference paper: Transformative Agency in Teacher Education: Fostering Professional Digital Competence.
  • Gloppen, Silje Kristin; Solbrekke, Tone Dyrdal; Ârlestig, Helene; Rud, Hanne & Strøm, Kristin Flood (2018). Ekstern evaluering av masterprogrammet i utdanningsledelse. Rapport fra eksternt panel. Periodisk programevaluering..
  • Sjøberg, Svein (2018). Orakelet i PISA. Faktafeil fra Torbjørn Røe-Isaksen. Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.).  ISSN 0804-3116. . doi: 16.01.2018
  • Klette, Kirsti; Hammerness, Karen; Canrinus, Esther Tamara; Jenset, Inga Staal & Goh Swee Cho, Pauline (2018). An international comparative study of vision, coherence and opportunities to learn in practice.
  • Brevik, Lisbeth M. & Davies, Chris (2018). Open seminar Kellogg College: Digital Technologies: the Lives and Learning of Young People.
  • Jenset, Inga Staal (2017). Practice-Based Teacher Education Coursework: An Examination of the Extent and Characteristics of How Teacher Education Coursework Is Grounded in Practice Across Six Teacher Education Programs in Finland, Norway and California, US..
  • Dahl, Geir; Ranestad, Kristian & Hole, Arne (2017). Programmering rammer dybdelæring i matematikk. Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.).  ISSN 0804-3116.  s 22- 23
  • Vasbø, Kristin Beate & Gudmundsdottir, Greta Björk (2017). Seminar: Erfaringer med Canvas i lærerutdanningen ved UiO..
  • Stedøy, Ingvill Merete; Borge, Inger Christin & Grønmo, Liv Sissel (2017). Et praksisperspektiv. Bruk av TIMSS Advanced i matematikkundervisningen., I: Liv Sissel Grønmo & Arne Hole (red.),  Prioritering og progresjon i skolematematikken. En nøkkel til å lykkes i realfag. Analyser av TIMSS Advanced og andre internasjonale studier..  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 978-82-02-58528-0.  Kapittel 11.  s 201 - 238
  • Grønmo, Liv Sissel; Stedøy, Ingvill Merete & Hole, Arne (2017). Oppgaver i algebra fra TIMSS Advanced 2015, I: Liv Sissel Grønmo & Arne Hole (red.),  Prioritering og progresjon i skolematematikken. En nøkkel til å lykkes i realfag. Analyser av TIMSS Advanced og andre internasjonale studier..  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 978-82-02-58528-0.  Kapittel 8.  s 117 - 148
  • Grønmo, Liv Sissel; Hole, Arne & Stedøy, Ingvill Merete (2017). Prioritering og nedprioritering av fagområder i matematikk, I: Liv Sissel Grønmo & Arne Hole (red.),  Prioritering og progresjon i skolematematikken. En nøkkel til å lykkes i realfag. Analyser av TIMSS Advanced og andre internasjonale studier..  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 978-82-02-58528-0.  Kapittel 6.  s 79 - 94
  • Brevik, Lisbeth M. & Johnson, Burke (2017). Conference paper: The Multiphase Design. How Mixed Methods Research Adds Value to Research Projects.
  • Brevik, Lisbeth M.; Blikstad-Balas, Marte & Klette, Kirsti (2017). Conference paper: Instructional practices captured in video recorded classroom observations.
  • Brevik, Lisbeth M.; Blikstad-Balas, Marte & Klette, Kirsti (2017). Conference paper: The Quality of Feedback. Instructional practices captured in video recorded classroom observations.
  • Kvamme, Ole Andreas (2017). Kirken og jødene - i skyggen av Luther. Perspektiver fra skolefagene KRLE og religion og etikk.
  • Kvamme, Ole Andreas (2017). Etikkdidaktikk og religionsdidaktikk i møte med miljøetiske utfordringer.
  • Kvamme, Ole Andreas (2017). Tverrfaglighet og bærekraftig utvikling. Prismet.  ISSN 0032-8847.  68(4), s 335- 336 . doi: http://dx.doi.org/10.5617/pri.5842 Vis sammendrag
  • Kvamme, Ole Andreas (2017). Hvor ble det av humaniora? Om humanioras bidrag til utdanning for bærekraftig utvikling. Dagsavisen.  ISSN 1503-2892.
  • Kvamme, Ole Andreas (2017). Resistance to Change: The Norwegian School System and the Challenge of Sustainability.
  • Kvamme, Ole Andreas (2017). Universality and context: Values in Education for Sustainable Development.
  • Kvamme, Ole Andreas (2017). Miljøetiske verdier i utdanning for bærekraftig utvikling.
  • Kvamme, Ole Andreas (2017). Utkast til ny overordnet del av læreplanen for norsk skole.
  • Kvamme, Ole Andreas (2017). Verdigrunnlag i skolen.
  • Kvamme, Ole Andreas (2017). Å gjøre faget levende - om filosofisk samtale i KRLE. Religion og livssyn : Tidsskrift for religionslærerforeningen i Norge.  ISSN 0802-8214.  29(1), s 45- 52
  • Frøjd, Elise Koppang; Mausethagen, Sølvi; Prøitz, Tine Sophie & Skedsmo, Guri (2017, 30. august). Oppfordrer til kritisk blikk på internasjonal skoleforskning. [Internett].  Viten og praksis.
  • Mausethagen, Sølvi; Skedsmo, Guri & Prøitz, Tine Sophie (2017). Teachers use of knowledge Sources in result Meetings: thin data and thick data use.
  • Mausethagen, Sølvi; Skedsmo, Guri & Prøitz, Tine Sophie (2017). Data use in education – institutional work between performative and professional accountability.
  • Mausethagen, Sølvi; Prøitz, Tine Sophie & Skedsmo, Guri (2017). Student Learning outcomes and influence attempts in ditrict administrators enactment of data use practices.
  • Frøjd, Elise Koppang; Mausethagen, Sølvi; Skedsmo, Guri & Prøitz, Tine Sophie (2017, 16. august). Oppfordrer til kritisk blikk på internasjonal skoleforskning. [Internett].  forskning.no.

Se alle arbeider i Cristin