Jorun Buli-Holmberg

Image of Jorun Buli-Holmberg
Norwegian version of this page
Phone +47-22858069
Mobile phone +47-48119059
Fax +47-22858021
Username
Visiting address Sem Sælands vei 7 Helga Engs hus 0371 OSLO
Postal address Postboks 1140 Blindern 0318 OSLO

Publications

  • Buli-Holmberg, Jorun & Jeyaprathaban, Sujathamalini (2016). EFFECTIVE PRACTICE IN INCLUSIVE AND SPECIAL NEEDS EDUCATION. International Journal of Special Education.  ISSN 0827-3383.  31(1), s 119- 134
  • Buli-Holmberg, Jorun & Moen, Linda Holen (2016). Lærerens rolle i utvikling av positive relasjoner i klassens læringsfellesskap, I: Mirjam Harkestad Olsen (red.),  Relasjoner i pedagogikken. I lys av Baumans teorier..  Universitetsforlaget.  ISBN 978-82-15-02644-2.  Del 4 Relasjoner og fellesskapet.  s 171 - 187
  • Kamenopoulou, Leda; Buli-Holmberg, Jorun & Siska, Jan (2016). An exploration of student teachers’ perspectives at the start of a post-graduate master's programme on inclusive and special education. International Journal of Inclusive Education.  ISSN 1360-3116.  20(7), s 743- 755 . doi: 10.1080/13603116.2015.1111445
  • Buli-Holmberg, Jorun (2015). Lærerens rolle i spesialundervisning, I: Jorun Buli-Holmberg; Sven Nilsen & Kjell Skogen (red.),  Kultur for tilpasset opplæring. Skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid.  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 978-82-02-41899-1.  Kapittel 5.  s 83 - 107
  • Buli-Holmberg, Jorun (2015). Lærerens rolle i tilpasset opplæring, I: Jorun Buli-Holmberg; Sven Nilsen & Kjell Skogen (red.),  Kultur for tilpasset opplæring. Skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid.  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 978-82-02-41899-1.  Kapittel 4.  s 56 - 82
  • Buli-Holmberg, Jorun (2015). Transitioning from school to work: opportunities and challanges for young adults with special needs, In David Lansing Cameron & Ragnar Thygesen (ed.),  Transitions in the field of special education. Theoretical perspectives and implications for practice.  Waxmann Verlag.  ISBN 978-3-8309-3117-1.  Part 2. Transitions in special education.  s 252 - 271
  • Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (2015). På vei mot kultur for tilpasset opplæring, I: Jorun Buli-Holmberg; Sven Nilsen & Kjell Skogen (red.),  Kultur for tilpasset opplæring. Skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid.  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 978-82-02-41899-1.  Kapittel 8.  s 152 - 169
  • Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (2015). Tilpasset opplæring og kultur for læring. Intensjoner i lys av Kunnskapsløftet, I: Jorun Buli-Holmberg; Sven Nilsen & Kjell Skogen (red.),  Kultur for tilpasset opplæring. Skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid.  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 978-82-02-41899-1.  Kapittel 1.  s 13 - 32
  • Buli-Holmberg, Jorun (2014). Kompetencehøjnelse gennem praksisrelatert efter- og videreuddannelse som led i differentieret undervisning, I: Jorun Buli-Holmberg & Sven Nilsen (red.),  Kvalitetsudvikling af differentieret undervisning - om forbedring af undervisning for børn og unge med særlige behov.  Klim.  ISBN 978-87-7955-924-0.  Kapittel 6.  s 139 - 166
  • Buli-Holmberg, Jorun & Nilsen, Sven (2014). Centrale samspilsfaktorer i kvalitetsudvikling at differentieret undervisning og specialundervisning, I: Jorun Buli-Holmberg & Sven Nilsen (red.),  Kvalitetsudvikling af differentieret undervisning - om forbedring af undervisning for børn og unge med særlige behov.  Klim.  ISBN 978-87-7955-924-0.  1.  s 11 - 37
  • Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (2014). Fremtidige udfordringer for kvalitetsudvikling at differentieret undervisning og specialundervisning, I: Jorun Buli-Holmberg & Sven Nilsen (red.),  Kvalitetsudvikling af differentieret undervisning - om forbedring af undervisning for børn og unge med særlige behov.  Klim.  ISBN 978-87-7955-924-0.  10.  s 223 - 250
  • Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (2014). Inclusive and individually adapted education in Norway results from a survey study in two municipalities focusing the roles of Headteachers, teachers and curriculum planning. International Journal of Special Education.  ISSN 0827-3383.  29(1)
  • Dalin, Per & Buli-Holmberg, Jorun (2014). Kvalitetsudvikling i skolen set i organisationsteoretisk perspektiv, I: Jorun Buli-Holmberg & Sven Nilsen (red.),  Kvalitetsudvikling af differentieret undervisning - om forbedring af undervisning for børn og unge med særlige behov.  Klim.  ISBN 978-87-7955-924-0.  Kapittel 3.  s 61 - 88
  • Buli-Holmberg, Jorun (2012). Tidlig innsats og forebyggende arbeid i barnehagen, I: Halvor Bjørnsrud & Sven Nilsen (red.),  Tidlig innsats - bedre læring for alle?.  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 9788202360931.  Kapittel 5.
  • Buli-Holmberg, Jorun (2011). How to improve cultural identity and equality: experiences from intercultural dialogues in a school for all. Dedica. Revista de Educação e Humanidades.  ISSN 2182-0171.  (1), s 137- 146
  • Buli-Holmberg, Jorun & Nilsen, Sven (2011). Lærerrollen og kvaliteten på arbeidet med tilpasset opplæring og spesialundervisning. Spesialpedagogikk.  ISSN 0332-8457.  76(1), s 50- 64
  • Buli-Holmberg, Jorun & Vogt, Grethe (2011). Lærernes opplevelse av skolens tilrettelegging for tilpasset opplæring - en kvalitativ intervjustudie, I: Torlaug Løkensgard Hoel; Tale M. Guldal; Carl Fredrik Dons; Sturla Sagberg; Trond Solhaug & Kjersti Wæge (red.),  FoU i praksis 2010. Rapport fra konferanse om praksisrettet FoU i lærerutdanning.  Tapir Akademisk Forlag.  ISBN 978-82-519-2730-7.  kapitell.  s 497 - 507
  • Buli-Holmberg, Jorun (2010). Kompetanseheving gjennom praksisrelatert etter - og videreutdanning som ledd i tilpasset opplæring, I: Jorun Buli-Holmberg & Sven Nilsen (red.),  Kvalitetsutvikling av tilpasset opplæring. Om forbedring av opplæringen for barn, unge og voksne med særskilte behov.  Universitetsforlaget.  ISBN 978-82-15-01582-8.  Kapittel 6.  s 94 - 112
  • Buli-Holmberg, Jorun & Dalin, Per (2010). Kvalitet i skolen sett i lys av organisasjonsteoretiske perspektiver, I: Jorun Buli-Holmberg & Sven Nilsen (red.),  Kvalitetsutvikling av tilpasset opplæring. Om forbedring av opplæringen for barn, unge og voksne med særskilte behov.  Universitetsforlaget.  ISBN 978-82-15-01582-8.  Kapittel 3.  s 51 - 73
  • Buli-Holmberg, Jorun & Nilsen, Sven (2010). Sentrale samspillsfaktorer i kvalitetsutvikling av tilpasset opplæring og spesialundervisning, I: Jorun Buli-Holmberg & Sven Nilsen (red.),  Kvalitetsutvikling av tilpasset opplæring. Om forbedring av opplæringen for barn, unge og voksne med særskilte behov.  Universitetsforlaget.  ISBN 978-82-15-01582-8.  Kapittel 1.  s 13 - 33
  • Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (2010). Framtidige utfordringer for kvalitetsutvikling av tilpasset opplæring og spesialundervisning, I: Jorun Buli-Holmberg & Sven Nilsen (red.),  Kvalitetsutvikling av tilpasset opplæring. Om forbedring av opplæringen for barn, unge og voksne med særskilte behov.  Universitetsforlaget.  ISBN 978-82-15-01582-8.  Kapittel 10.  s 178 - 199
  • Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (2010). Kvalitet i spesialundervisning - intensjoner og praksis en undersøkelse med fokus på den spesialpedagogiske tiltakskjeden, lærerrollen og skolelederrollen. Skolepsykologi.  ISSN 0333-0389.  45(2), s 25- 42
  • Buli-Holmberg, Jorun & Øzerk, Meral (2010). Læringsmiljø som fremmer opplæringsbetingelser for elever med oppmerksomhetssvikt :. Skolepsykologi.  ISSN 0333-0389.  45(5), s 3- 23
  • Skogen, Kjell; Buli-Holmberg, Jorun & Nilsen, Sven (2010). Kvalitet i spesialundervisning - intensjoner og praksis en undersøkelse med fokus på den spesialpedagogiske tiltakskjeden, lærerrollen og skolelederrollen. Skolepsykologi.  ISSN 0333-0389.  45(2), s 25- 42
  • Lassen, Liv Margarete & Buli-Holmberg, Jorun (2009). Kompetanseutvikling av ansatte innen barne- og ungdomsarbeid for å forbedre oppvekstvilkår for utsatte barn og unge. Spesialpedagogikk.  ISSN 0332-8457.  74(2), s 34- 47
  • Buli-Holmberg, Jorun (2008). Inkludering i arbeidslivet - samarbeid som kan forbedre overgang fra skole til arbeid, I: Edvard Befring & Reidun Tangen (red.),  Spesialpedagogikk.  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 978-82-02-27593-8.  Kapitel 25.  s 578 - 603
  • Buli-Holmberg, Jorun (2008). Lærererens rolle og oppgaver i spesialundervisningen, I: Jorun Buli-Holmberg (red.),  Elevens beste. Vurdering av kvalitet i spesialundervisning.  Institutt for spesialpedagogikk.  Kapitel 9.  s 59 - 66
  • Buli-Holmberg, Jorun (2008). Lærerrollen og tilpasset opplæring, I: Sven Nilsen & Halvor Bjørnsrud (red.),  Tilpasset opplæring - intensjoner og skoleutvikling.  Gyldendal Akademisk.  ISBN 978-82-05-38043-1.  kapittel 7.  s 168 - 198
  • Buli-Holmberg, Jorun & Nilsen, Sven (2008). Den spesialpedagogiske tiltakskjeden - retningslinjer og praksis, I: Jorun Buli-Holmberg (red.),  Elevens beste. Vurdering av kvalitet i spesialundervisning.  Institutt for spesialpedagogikk.  8.  s 46 - 58
  • Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (2008). Tilpasset opplæring ved starten av Kunnskapsløftet. En forundersøkelse med fokus på læreplanarbeid, lærerrollen og skolelederrollen. Spesialpedagogikk.  ISSN 0332-8457.  73(6), s 42- 52
  • Buli-Holmberg, Jorun; Schiering, Marjorie & Bogner, Drew (2008). Awareness of Thinking and Feelings as a Natural Process for Every Learner: Implications for Guidance / Consideración de la cognición y de la emoción en el aprendizaje: implicaciones para la orientación. Revista Española De Ortientación Y Psicopedagogía.  ISSN 1139-7853.  19(2), s 123- 137
  • Buli-Holmberg, Jorun & Skogen, Kjell (2008). Skolelederrollen, I: Jorun Buli-Holmberg (red.),  Elevens beste. Vurdering av kvalitet i spesialundervisning.  Institutt for spesialpedagogikk.  Skolelederrollen.
  • Buli-Holmberg, Jorun & Lassen, Liv Margarete (2006). Empowerment, innovation and learningstyle, In Liv Margarete Lassen (ed.),  Enabling Lifelonglearning.  European Learning Style Inormation Netweork.  ISBN 82-8075-020-7.  kap 29.  s 276 - 297
  • Holmberg, Jorun Buli (2005). Educational Support of Pupils with Psychosocial Learning Problems-A Literature Study, In Berit Helene Johnsen (ed.),  Towards Inclusion Book No.3: Socio-emotional Growth and Development of Learning Strategies.  Unipub forlag.  ISBN 82-7477-143-5.  kapittel.  s 293 - 305
  • Holmberg, Jorun Buli (2004). Overgang fra skole til arbeid for funksjonshemmede. Samarbeid og systemendringer som kan bedre mulighetene for inkludering, I:  Spesialpedagogikk (3. utgave).  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 82-02-23176-0.  Kap. 24.  s 498 - 522
  • Holmberg, Jorun Buli & Tangen, Reidun (2001). Introduksjon, I: Jorun Buli Holmberg & Reidun Tangen (red.),  Kompetanseutvikling og fleksibel læring. Erfaringer med og behov for spesialpedagogisk utdanning i videregående skole.  Institutt for spesialpedagogikk, Universitetet i Oslo.  ISBN 82-8075-000-2.  s 13 - 18
  • Holmberg, Jorun Buli & Tangen, Reidun (2001). "Muligheter for alle" - nye former for kompetanseutvikling, I: Jorun Buli Holmberg & Reidun Tangen (red.),  Kompetanseutvikling og fleksibel læring. Erfaringer med og behov for spesialpedagogisk utdanning i videregående skole.  Institutt for spesialpedagogikk, Universitetet i Oslo.  ISBN 82-8075-000-2.  s 19 - 31
  • Holmberg, Jorun Buli & Tangen, Reidun (2001). Noen implikasjoner for framtidig kompetanseutvikling, I: Jorun Buli Holmberg & Reidun Tangen (red.),  Kompetanseutvikling og fleksibel læring. Erfaringer med og behov for spesialpedagogisk utdanning i videregående skole.  Institutt for spesialpedagogikk, Universitetet i Oslo.  ISBN 82-8075-000-2.  s 179 - 190
  • Holmberg, Jorun Buli & Tangen, Reidun (2001). Sammenfatning og drøfting, I: Jorun Buli Holmberg & Reidun Tangen (red.),  Kompetanseutvikling og fleksibel læring. Erfaringer med og behov for spesialpedagogisk utdanning i videregående skole.  Institutt for spesialpedagogikk, Universitetet i Oslo.  ISBN 82-8075-000-2.  s 157 - 178

View all works in Cristin

  • Buli-Holmberg, Jorun & Ekeberg, Torill Rønsen (2016). Likeverdig og tilpasset opplæring i en skole for alle. Universitetsforlaget.  ISBN 9788215025780.  259 s.
  • Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (red.) (2015). Kultur for tilpasset opplæring. Skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid. Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 978-82-02-41899-1.  169 s.
  • Buli-Holmberg, Jorun (red.) (2014). Kvalitetsudvikling af differentieret undervisning - om forbedringer for børn og unge med særlige behov. Universitetsforlaget.  ISBN 978-87-7955-924-0.  253 s.
  • Buli-Holmberg, Jorun & Nilsen, Sven (red.) (2014). Kvalitetsudvikling af differentieret undervisning - om forbedring af undervisning for børn og unge med særlige behov. Klim.  ISBN 978-87-7955-924-0.  253 s.
  • Schiering, Marjorie; Bogner, Drew & Buli-Holmberg, Jorun (2011). Teaching and learning - a model for academic and social cognition. Rowman & Littlefield Publishers.  ISBN 978-1-61048-426-8.  322 s.
  • Buli-Holmberg, Jorun (2010). Building intercultural Understanding in a school for all. Edicion K & L.  ISBN 978-84-92896-53-0.  14 s.
  • Buli-Holmberg, Jorun & Nilsen, Sven (red.) (2010). Kvalitetsutvikling av tilpasset opplæring. Om forbedring av opplæringen for barn, unge og voksne med særskilte behov. Universitetsforlaget.  ISBN 978-82-15-01582-8.  201 s.
  • Buli-Holmberg, Jorun & Ekeberg, Torill Rønsen (2009). Likeverdig og tilpasset opplæring i en skole for alle. Universitetsforlaget.  ISBN 978-82-15-01338-1.  256 s.
  • Buli-Holmberg, Jorun & Sujathamalini, Jeyaprathaban (2009). Inclusive Education and Intercultural Education. Institutt for Spesialpedagogikk, Universitetet i Oslo.  ISBN 978-82-8075-022-8.  98 s.
  • Buli-Holmberg, Jorun; Jensen, Ruth & Guldahl, Tone (2007). Refleksjoner om opplæring i et læringsstilperspektiv. N.W. Damm & Sønn ASA.  ISBN 978-82-04-12310-7.  189 s.
  • Holmberg, Jorun Buli & Ekeberg, Toril Rønsen (2005). Tilpasset og inkluderende opplæring i en skole for alle. Universitetsforlaget.  ISBN 82-15-00824-0.  273 s.
  • Holmberg, Jorun Buli & Ekeberg, Torill (2004). Tilpasset og inkluderende opplæring i en skole for alle. Universitetsforlaget.  277 s.
  • Skogen, Kjell & Holmberg, Jorun Buli (2002). Elevtilpasset opplæring. En innovasjonstilnærming. Universitetsforlaget.  ISBN 82-15-00247-1.  213 s.

View all works in Cristin

  • Buli-Holmberg, Jorun (2011). Special and Inclusive Education in Norway - Challenges to Practice Inclusion for all in Norwegian schools.
  • Buli-Holmberg, Jorun & Gomes, Miguel Prata (2010). Reflection on teachers education for diversiity. Intercultural Education.  ISSN 1467-5986.  21(5), s 411- 413 . doi: 10.1080/14675986.2010.521374
  • Buli-Holmberg, Jorun & Vogt, Grethe (2010). Lærerens opplevelse av skolens tilrettelegging av tilpasset opplæring - Resultater fra en intevjustudie.
  • Buli-Holmberg, Jorun & Vogt, Grethe (2010). Teachers' perception of how the school will arrange for Inclusive Education.
  • Buli-Holmberg, Jorun (2009). Building understanding for Equality and Cultural identity: Experiences from Dialogues with Teachers and Students in the Interculture Classroom.
  • Buli-Holmberg, Jorun (2009). Recogninising Cultural Diversity: How to promote Intercultural Education.
  • Buli-Holmberg, Jorun & Sujathamalini, Jeyaprathaban (2009). Theoretical perspective to Intercultural Education: How to promote Intercultural Understanding - Instructional Techniques for Teachers.
  • Buli-Holmberg, Jorun (red.) (2008). Elevens beste. Vurdering av kvalitet i spesialundervisning.
  • Buli-Holmberg, Jorun (2008). Elevmangfold i skolen. Evaluering av læringsstilimplementering.
  • Buli-Holmberg, Jorun (2008). Homogenity versus Diversity in education.
  • Buli-Holmberg, Jorun (2008). Influneces Students To Teach temselves. An Academic and Social Cognitive model to understand teaching and learning.
  • Buli-Holmberg, Jorun; Rauch, Allen; Schiering, Marjorie & Bogner, Drew (2008). Linking learning styles and cognition to cognitive dissonance through scientific discrepans events: an elementary level experiences.
  • Buli-Holmberg, Jorun (2007). Implementering av læringsstiler, sluttevaluering av Læringsstilprosjektet i asker kommune.
  • Buli-Holmberg, Jorun (2007). Kvalitetsutvikling av tilpasset opplæring.
  • Buli-Holmberg, Jorun (2007). Læringsstiler og tilpasset opplæring, resultater fra en følgeforskningsstudie.
  • Buli-Holmberg, Jorun (2007). Læringsstiler og tilpasset opplæring. Forskningsresultater fra implementering av læringsstiler i en norsk kommune.
  • Buli-Holmberg, Jorun (2007). Læringsstiler som virkemiddel for kvaltetsutvikling av tilpasset opplæring, resultater fra en evalueringsstudie.
  • Buli-Holmberg, Jorun (2007). Læringsstilimplementering i Skedsmo kommune, Rapport 1,Underveisevaluering.
  • Buli-Holmberg, Jorun (2007). Tilpasset opplæring.
  • Buli-Holmberg, Jorun (2007). Tilpasset opplæring - elev og lærerrollen.
  • Holmberg, Jorun Buli (2005). Case 1: Normalitet og Avvik. [Video /  DVD].
  • Holmberg, Jorun Buli (2005). Case 2: Didaktikk i spesialpedagogikk. [Video /  DVD].
  • Holmberg, Jorun Buli (2005). Forskningsresultater fra Læringsstilsbasert kartlegging.
  • Holmberg, Jorun Buli (2005). Implementering av Læringsstiler i en kommune - delrapport 1.
  • Holmberg, Jorun Buli (2005). Incusion - functional or fantasy.
  • Holmberg, Jorun Buli (2005). Intercultural education. [Video /  DVD].
  • Holmberg, Jorun Buli (2005). På vei mot bedre tilpasset opplæring i en kommune - ekstern veiledning til skoler.
  • Holmberg, Jorun Buli (2005). Tverrkulturell opplæring i et inkluderingsperspektiv.
  • Holmberg, Jorun Buli & Sylthe, Margrethe (2005). FLEKSIBEL LÆRING I TEGNSPRÅKSTUDIEREn studie av hva som kjennetegner bruk av nettbaserte løsninger i tegnspråkopplæring.
  • Holmberg, Jorun Buli (2004). Delrapport Evaluering av implementering av Læringsstiler i 12 skoler i en kommune.
  • Holmberg, Jorun Buli (2004). Dilemmaer ved tilrettelegging for språkmodellfunksjonen i et nettbasert tegnspråkstudium.
  • Holmberg, Jorun Buli (2004). Evaluering af læremidler til tegnspråklige elever i grunnskole og videregående opplæring.
  • Holmberg, Jorun Buli (2004). Evaluering av prosjekt Bry deg ! Miljøfremmende og forebyggende tiltak i videregående skole.
  • Holmberg, Jorun Buli (2004). Forskning på Læringsstiler.
  • Holmberg, Jorun Buli (2004). Forskningsresultater fra Kartlegging av Læringstiler.
  • Holmberg, Jorun Buli (2004). Inclusive Education and Classroom Practice in Secondary Education An International Literature Review.
  • Holmberg, Jorun Buli (2004). InterGuide A practical guide to implement Interculture education at scools.
  • Holmberg, Jorun Buli (2004). Utfordringer i rollene som veileder og student i nettbasert undervisning.
  • Holmberg, Jorun Buli & Guldahl, Tone (2004). Læringsstiler.
  • Holmberg, Jorun Buli (2003). Evaluering av særskilt tilrettelagte læremidler/multifunsjonelle læremidler for grunnskolen.
  • Holmberg, Jorun Buli (2003). På vei mot forbedring av tilpasset opplæring gjennom nettverkssamarbeid, Evaluering av PÅTOPP prosjektet.
  • Holmberg, Jorun Buli (2002). Elevaktiv læring og reflektive veieldningssamtaler, Evaluering "Prosjekt Klasserom 2002".
  • Holmberg, Jorun Buli (2002). Psychosocial Learning Difficulties and Educational Support in Classroom Practice.
  • Holmberg, Jorun Buli (2002). Transition from School to EmploymentMain problems, issues and options faced by students with special educational needs in 16 European countriesSummary ReportOctober 2002.
  • Holmberg, Jorun Buli & Tangen, Reidun (red.) (2001). Kompetanseutvikling og fleksibel læring. Erfaringer med og behov for spesialpedagogisk utdanning i videregående skole.
  • Holmberg, Jorun Buli & Kokkersvold, Erling (2000). Overgang grunnskole - videregående skole. Spesialpedagogikk.  ISSN 0332-8457.  s 11- 21
  • Skogen, Kjell; Holmberg, Jorun Buli; Puyal, Beatriu; Gimenez, Ferran; Elton, Georgina & Fletcher, Martin (2000). Methodological Aspects and Case Studies.
  • Skogen, Kjell; Holmberg, Jorun Buli; Puyal, Beatriu; Gimenez, Ferran; Elton, Georgina & Fletcher, Martin (2000). Pilot design: A European Programme to Promote the Professional Development of Teachers in the Field og Special Needs Education. - Collaborative Learning in Virtual Environments.

View all works in Cristin

Published Aug. 30, 2010 9:54 AM - Last modified Oct. 24, 2011 10:36 AM