Fakultet

Kommande

Tid og stad: , Helga Engs Hus, Room: 234

Har du noen gang drømt om å skape en endring innenfor utdannelsesfeltet?

Bli med på vårt informasjonsmøte for å lære hvordan du kan sikre deg et Student Innovasjonsstipend. Det utdanningsvitenskapelige fakultet (UV) tilbyr nå stipender til studenter med ideer.

Tid og stad: , Helga Engs hus, auditorium 2

Institutt for spesialpedagogikk har gleden av å invitere vårens bachelorstudenter i spesialpedagogikk til kandidatmarkering. Bli med å feire at du nå har fullført en bachelorgrad!

Tid og stad: , Universitetets Aula

Det utdanningsvitenskapelige fakultet og Institutt for lærerutdanning og skoleforskning har gleden av å invitere vårens kandidater fra Lektorprogrammet til kandidatmarkering.

Tid og stad: , Helga Engs hus, auditorium 1

Institutt for pedagogikk har gleden av å invitere deg som fullfører bachelorgraden våren 2024 til kandidatmarkering. Bli med og feire at du nå har fullført en bachelorgrad!

Tid og stad: , Sophus Lies auditorium

Det utdanningsvitenskapelige fakultet har gleden av å invitere vårens kandidater på masterprogrammene i Pedagogikk, Spesialpedagogikk, Utdanningsledelse, Education, Higher Education, Special Needs Education og Assessment, Measurement and Evaluation til kandidatmarkering våren 2024!

Tidlegare

Tid og stad: , Helga Engs Hus, Room: 234

Er du student som ønsker å bygge relevant arbeidslivskompetanse? Vi inviterer deg til åpent møte om mulighetene du kan få i UV sin nye Innovasjonsstudentforening!

Tid og stad: , Helga Engs Hus, Room: 241

Har du noen gang drømt om å skape en endring innenfor utdannelsesfeltet?

Tid og stad: , Domus Bibliotheca og digitalt

Tre tverrfaglige tema i skolens læreplaner – hvor gode verktøy er de for utdanning for bærekraftig utvikling?

Tid og stad: , Helga Engs Hus, Seminarrom 233

UV har gleden av å pilotere en ny ordning for studenter ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet. Sommeren 2024 kan du skaffe deg relevant arbeidserfaring med et betalt internship.

Tid og stad: , Domus Bibliotheca

Velkommen til panelsamtale der forskere fra ulike fag diskuterer de ferske PISA-resultatene.

Tid og stad: , Auditorium 1, Helga Engs hus

Det utdanningsvitenskapelige fakultet har gleden av å invitere studenter som fullfører sin mastergrad i høst på programmene Utdanningsledelse, Pedagogikk, Spesialpedagogikk, Higher Education, Special Needs Education og Assessment, Measurement and Evaluation til kandidatmarkering!

Tid og stad: , Rom U36

I hvilken grad har 15-åringer kunnskap om, er opptatt av og er i stand til å handle i forhold til miljøutfordringer? Et nytt PISA-rammeverk skal gi svar.

Tid og stad: , Helga Engs Hus, Room: 241

Are you a student wanting to learn how to use generative AI?

Learn how to use generative AI for groundbreaking pedagogical solutions. Dive into the tools and techniques that will elevate your innovative potential!

Tid og stad: , Helga Engs hus, ROM 231

Join the seminar treating themes such as social anxiety and social pressure. Luca Tateo and Gül Øzerk, both researchers at the Department of Special Needs Education, will hold this seminar.

Tid og stad: , Helga Engs hus

Tid og stad: , Helga Engs hus

Verdensdagen for psykisk helse inviterer også i år til et felles krafttak mot ensomhet og utenforskap. Årets tema fokuserer på mangfold og behovet for tilhørighet. I år tjuvstarter vi dagen før med aktiviteter for både studenter og ansatte.

Tid og stad: , Sophus Lies auditorium

Det utdanningsvitenskapelige fakultet har gleden av å invitere vårens kandidater på masterprogrammene i Pedagogikk, Spesialpedagogikk, Utdanningsledelse, Higher Education, Special Needs Education og Assessment, Measurement and Evaluation til kandidatmarkering våren 2023!

Tid og stad: , Helga Engs hus, auditorium 1

Institutt for pedagogikk har gleden av å invitere deg som fullfører bachelorgraden våren 2023 til kandidatmarkering. Bli med og feire at du nå har fullført en bachelorgrad!

Tid og stad: , Universitetets Aula

Tid og stad: , Helga Engs Hus, Auditorium 1

Institutt for spesialpedagogikk har gleden av å invitere vårens bachelorstudenter i spesialpedagogikk til kandidatmarkering! Vær med å feire at du nå har fullført en bachelorgrad!

Tid og stad: , Foajeen i Helga Engs hus

LANSERING AV BÆREKRAFTSTRATEGI: Onsdag morgen den 15. februar skal vi snakke om hva som gir oss og studentene våre håp for framtida. Dag O. Hessen kommer, hva med deg?

Tid og stad: , Helga Engs hus, aud. 1

Professor Pamela Grossman (University of Pennsylvania) kreeres til æresdoktor ved UiO. I den forbindelse holder hun en åpen forelesning: "The Dream of a Common Language: Core Practices for Teaching".