English version of this page

Kommande arrangement

Tid og stad: , Domus Bibliotheca

Lurer du på hva stamming hos barn i barnehagealder er, og om det er noe du kan gjøre?

Tid og stad: , Helga Engs Hus, Room: 234

Har du noen gang drømt om å skape en endring innenfor utdannelsesfeltet?

Bli med på vårt informasjonsmøte for å lære hvordan du kan sikre deg et Student Innovasjonsstipend. Det utdanningsvitenskapelige fakultet (UV) tilbyr nå stipender til studenter med ideer.

Tid og stad: , University of Oslo, campus Blindern, Helga Eng building, room 241

We welcome you to this open event where Professor Mutlu Cukurova holds a lecture titled "The Double-Edged Sword of Multimodal Learning Analytics: Supporting Collaboration While Recognizing Limitations".

Tid og stad: , HumSam-biblioteket

Velkommen til fullt fokus på skriving! Stikkord for kvelden: Kunstig intelligens, Shut up & write!, skrivehjelp, unngå plagiat, bekjemp prokrastinering!

Tid og stad: , Helga Engs Hus, Seminarrom U31

Vi feirer Geir Nyborgs opprykk til professor og ønsker velkommen til professorforelesning.

Tittelen på forelesningen er «Inkluderende opplæring: Med hovedfokus på stille og innadvendte elever».