Avtalar er inngått med følgjande partnarar:
- International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) Data Processing and Research Center, Hamburg, Tyskland (ekstern lenke, engelsk)
- Leibniz Institute for Science and Mathematics Education, Kiel, Tyskland (ekstern lenke, engelsk)
- Luxembourg Center of Educational Testing (LUCET) og forskergruppen Computer-Based Assessment (CBA), University of Luxembourg, Luxemburg (ekstern lenke, engelsk)
- International Association for Educational Assessment (IAEA) (ekstern lenke, engelsk)
- Psychometric Society (ekstern lenke, engelsk)
- Network 1- Educational Measurement and Assessment (NERA) (ekstern lenke, engelsk)
- OCCAM (ekstern lenke, engelsk)
- Professor II Leslie Rutkowski, Indiana University Bloomington, USA (ekstern lenke, engelsk)
- Professor II David Rutkowski, Indiana University Bloomington, USA (ekstern lenke, engelsk)
- Forskingsdirektør Bryan Maddox, DEFI (Digital Assessment Futures), Storbritannia (ekstern lenke, engelsk)
CEMO og institusjonane har vorte einige om å fasilitere for samarbeid for å styrkje den felles forskingsprofilen og bli meir synlege internasjonalt. For å få til dette skal vi utvikle felles aktivitetar som å etablere rutinar for utveksling og kommunikasjon, felles forskingsbesøk hos dei andre institusjonane, felles doktorgradsrettleiing, felles symposium på vitskaplege konferansar, og felles søknadar for finansiering av internasjonale prosjekt, til dømes innanfor H2020-området. I tillegg samarbeider CEMO med internasjonale forskarar gjennom sampublisering.