Disputas: Master Magnus Hontvedt

Master Magnus Hontvedt vil forsvare sin avhandling for graden ph.d.

Fredag 11. september 2015.

Avhandlingens tittel er:

Simulations in Maritime Training. A video study of the socio-technical organisation of ship simulator training.

Magnus Hontvedt (foto: privat)

Tid og sted for prøveforelesning

Prøveforelesning over oppgitt emne for graden ph.d.:

Tittel: Konceptualisering av fidelitet: Implikationer för design av simuleringsbaserade lärmiljöer.

Tid: fredag 11. september 2015, kl 10.15 - 11.00.

Sted: Auditorium 3, Helga Engs hus, Blindern.

Bedømmelseskomité

• Professor Hans Rystedt, Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande, Göteborgs,universitet, Sverige(1. opponent).
  • Professor Pål Aarsand, Pedagogisk institutt, Fakultet for samfunnsvienskap og teknologiledelse, Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, (NTNU) (2. opponent).

Tredje medlem av bedømmelseskomitéen og komiteens koordinator er førsteamanuensis Palmyre Pierroux, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo.

Disputasens leder

• Instituttleder, professor Ola Erstad, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo

Veiledere

• Førsteamanuensis Hans Christian Arnseth, Institutt for pedagogikk Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo.
  • Professor Susanne V. Knudsen, Høgskolen i Buskerud og Vestfold.

Information in English

Publisert 17. aug. 2015 12:33 - Sist endret 2. okt. 2015 14:36