Høst 2019

Tidligere

Tamar Kalandadze
Tid og sted: 12. des. 2019 12:15, Auditorium 2, Helga Engs hus, Blindern

Master Tamar Kalandadze ved Institutt for spesialpedagogikk vil forsvare sin avhandling for graden ph.d. med tittelen:

Making Sense of the Word and the World: Figurative Language Comprehension in Individuals with Autism Spectrum Disorder.

Nani Teig
Tid og sted: 6. des. 2019 12:15, Auditorium 3, Helga Engs hus, Blindern

Master Nani Teig ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling for graden ph.d. med tittelen:

Scientific inquiry in TIMSS and PISA 2015. Inquiry as an instructional approach and the assessment of inquiry as an instructional outcome in science.

Bilde av stipendiat. Foto.
Tid og sted: 29. nov. 2019 12:15, Auditorium 2, Helga Engs hus, Blindern

Master Sverre Tveit ved Institutt for pedagogikk vil forsvare sin avhandling for graden ph.d. med tittelen:

Policy Legitimation of Educational Assessment Reforms. The Cases of Norway and Sweden.

Bilde av stipendiat. Foto.
Tid og sted: 28. nov. 2019 12:15, Auditorium 2, Helga Engs hus, Blindern

Master Veerle Garrels ved Institutt for spesialpedagogikk vil forsvare sin avhandling for graden ph.d. med tittelen:

Promoting self-determination for adolescents with mild intellectual disability. Validation of a self-determination measure and evaluation of an educational intervention.

Bilde av stipendiat. Foto.
Tid og sted: 9. sep. 2019 12:15, Auditorium 2, Helga Engs hus, Blindern

Master Rachel Sweetman ved Institutt for pedagogikk vil forsvare sin avhandling for graden ph.d. med tittelen:

Exploring the enactment of learning outcomes in higher education: Contested interpretations and practices through policy nets, knots, and tangles.

Bilde av stipendiat. Foto.
Tid og sted: 30. aug. 2019 12:15, Auditorium 2, Helga Engs hus, Blindern

Master Jørgen Smedsrud ved Institutt for pedagogikk vil forsvare sin avhandling for graden ph.d. med tittelen:

Mathematically gifted adolescents in Norway: Exploring mathematically gifted adolescents' experience with the school system in Norway.