Disputas: Master Kirsten Foshaug Vennebo

Kirsten Foshaug Vennebo vil forsvare sin avhandling for graden ph.d.

torsdag 21. mai 2015.

Avhandlingens tittel er:

School Leadership in Innovative Work - Places and Spaces.

Tid og sted for prøveforelesning

Prøveforelesning over oppgitt emne for graden ph.d.:

Tittel: "Describe influences that have stimulated Research studies on the relationship between leadership and School innovation and what theories and methodologies that have guided these studies"

Tid: torsdag 21. mai kl 10.15 - 11.00

Sted: Auditorium 1, Helga Engs hus, Blindern

Bedømmelseskomité

• Professor Gary Crow, Department of Educational Leadership and Policy Studies, Indiana University, USA (1. opponent).
  • Professor May Britt Postholm, Program for lærerutdanning, Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU) (2. opponent).

3. medlem av bedømmelseskomitéen og komiteens koordinator er førsteamanuensis Anniken Furberg, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i oslo

Disputasens leder

• Professor Trond Eiliv Hauge, emeritus ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo

Veiledere

• Prodekan for studier og utdanning, førsteamanuensis Eli Ottesen, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo.
  • Professor Rune Krumsvik, Pedagogisk institutt, Universitetet i Bergen.

Kandidaten har vært knyttet til Den nasjonale forskerskolen i utdanningsvitenskap (NATED)

Information in English

Publisert 20. apr. 2015 11:10 - Sist endret 2. des. 2021 09:18