English version of this page

Disputas: Suitbert Emil Lyakurwa

Master Suitbert Emil Lyakurwa vil forsvare sin avhandling for graden ph.d. med tittelen:

Universal design for learning towards achieving inclusive higher education in Tanzania.

Bildet kan inneholde: Hake, Panne, Design, Tilpasning.

Suitbert Emil Lyakurwa

Prøveforelesning

Onsdag 13. februar, kl. 10.15-11.00, Auditorium 1, Helga Engs hus, Blindern

What aspects of your research would be specific to Tanzania or Africa, and what is generalisable beyond? Discuss this in relation to UDL's emphasis on context dependency and other relevant perspectives.

Bedømmelseskomité

(NB! Endring i opponentrekkefølgen.)

•  Professor Halla Bjørk Holmarsdottir, Institutt for internasjonale studier og tolkeutdanning, OsloMet - storbyuniversitetet (1. opponent)
  • Lecturer Ed.D. David Rose, Harvard Graduate School of Education, USA (2. opponent)
  • Professor Eevi Elisabeth Beck, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo, er tredje medlem av bedømmelseskomiteen og komiteens koordinator.

Disputasens leder

Veiledere

• Professor Per Hetland, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo
  •  Førsteamanuensis emeritus Bjørn Skaar, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo