ILS

Tidligere

Bildet kan inneholde: klær, panne, nese, kinn, leppe.
Tid og sted: 4. juni 2021 12:15, Zoom

Master Line Ingulfsen ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling "Doing representations: Exploring teachers’ and students’ collaborative sensemaking with visual representations" for graden PhD.

Bildet kan inneholde: hode, leppe, øyenbryn, øye, smil.
Tid og sted: 31. mai 2021 12:15, Zoom

Master Camilla Gudmundsdatter Magnusson ved Instiutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling "Lesedidaktiske praksiser i norskfaget på ungdomstrinnet. Læreres lesestrategiundervisning og tekstavhengige spørsmål – og elevers metakognitive kunnskap om egen lesing." for graden PhD.

Bildet kan inneholde: briller, panne, nese, briller, smil.
Tid og sted: 28. mai 2021 13:00, Zoom

Master Michel Alexandre Cabot ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling "Meaningful Grammar Feedback in English Writing Teacher Education" for graden PhD.

Bildet kan inneholde: klær, nese, hår, kinn, smil.
Tid og sted: 16. apr. 2021 14:00, Zoom

MA Ingrid Miriam Rodrick Beiler ved Instiutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling Multilingualism as a Resource in English Writing Instruction - Opportunities and Obstacles in Five Linguistically Diverse Classrooms in Norway for graden Philosophiae doctor.

Bildet kan inneholde: person, hår, smil, øyenbryn, øye.
Tid og sted: 15. apr. 2021 14:00, Zoom

Master Jennifer Maria Luoto ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling Exploring, understanding, and problematizing patterns of instructional quality: A study of instructional quality in Finnish–Swedish and Norwegian lower secondary mathematics classrooms for graden Philosophiae doctor

Tid og sted: 25. mars 2021 12:00, Zoom

Master Mari Sjøberg ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling Teaching and learning through scientific practices in the laboratory in biology education. Exploring modelling through representation construction as scientific practice for graden philosophiae doctor.