FIKS søker vitenskapelige assistenter

Er du på utkikk etter en spennende jobb, samtidig som du får viktig og verdifull kjennskap til praksisfeltet og et kreativt forskningsmiljø på UiO? Da er dette definitivt noe for deg!

Enheten FIKS (Forskning, innovasjon og kompetanseutvikling i skolen) arbeider med forskningsbasert skoleutvikling for lærere og skoleledere i partnerskap med skoleeiere.

FIKS søker studenter som kan bidra med transkribering, undersøkelser, markedsføring, assistere ved film/foto, arrangementsfiksing og andre forefallende oppgaver.

Kontrakten vil være timebasert frem til juni 2022, med mulighet for forlengelse. Arbeidet vil maks være på 30 timer pr måned, og det vil variere fra måned til måned. Det er stor fleksibilitet i arbeidet. Oppstart så fort som mulig.

Vi ser etter selvstendige, kreative og engasjerte studenter med variert bakgrunn og erfaring. Målgruppen er masterstudenter fra hele UV-fakultetet.

Høres det ut som noe for deg?

Da tar du kontakt med:

Kjersti Havenstrøm på epost k.e.havenstrom@uv.uio.no, eller tlf 92298474