Faglige interesser
- Literacy
- Lek
- Læring
- Tidlig barndom
- Digital teknologi
- Sosiomaterialitet
Bakgrunn
- 2005–2008: BA, Førskolelærer, Høgskolen i Oslo
- 2016–2018: MA, Institutt for pedagogikk, Universitetet i Oslo
- 2019–2023: PhD, Institutt for pedagogikk, Universitetet i Oslo
- 2008–2013: Barnehagelærer, Myrer Kanvas-barnehage
- 2013–2015: Barnehagelærer, Hasselkroken Kanvas-barnehage
- 2015–2016: Barnehagelærer, Bråten barnehage
- 2016–2019: Barnehagelærer, Myrer Kanvas-barnehage
- 2019–2023: Stipendiat, Institutt for pedagogikk, Universitetet i Oslo
Emneord:
Lek,
Moderne oppvekst,
IKT og læring,
Literacy
Publikasjoner
-
-
-
Pettersen, Kenneth; Silseth, Kenneth & Arnseth, Hans Christian
(2022).
Rethinking boundaries: Sociomaterial perspectives on digital technologies and early childhoods.
I Kumpulainen, Kristiina; Kajamaa, Anu; Erstad, Ola Andres; Mäkitalo, Åsa; Drotner, Kirsten & Jakobsdottir, Solveig (Red.),
Nordic Childhoods in the Digital Age. Insights into Contemporary Research on Communication, Learning and Education..
Routledge.
ISSN 978-0-367-70252-6.
doi:
10.4324/9781003145257-19.
-
Se alle arbeider i Cristin
-
Pettersen, Kenneth; Arnseth, Hans Christian & Silseth, Kenneth
(2021).
Ecotones and connected block play in a Nordic pre-school .
Se alle arbeider i Cristin
Publisert
28. mai 2019 15:43
- Sist endret
26. feb. 2024 11:57