Fagprat på fredag: En tverrfaglig tilnærming til nevroutvikling med professor Duncan Astle

SpedAims inviterer til faglig påfyll med professor Duncan Astle ved University of Cambridge.

Bildet kan inneholde: flash fotografering, begivenhet, font, reklame, jobb.

Duncan Astle jobber som professor ved Institutt for psykiatri og MRC Cognition and Brain Sciences Unit på Universitetet i Cambridge og forsker på kognitiv og nevrologisk utvikling. Han er spesielt interessert i hvordan variasjoner i hjernens organisering og kognitive ferdigheter oppstår i løpet av utviklingen.

I Fagprat på fredag vil Astle dele erfaringer fra sitt arbeid med å utforske forskjeller i hjernens utvikling og kognitive ferdigheter, på tvers av ulike diagnoser.

Gratis og åpent for alle

Fagprat på fredag med professor Duncan Astle finner sted på Zoom fredag 3. mai klokken 14.00.

Emneord: Spesialpedagogikk, Fagprat på fredag, SpedAims
Publisert 8. apr. 2024 09:16 - Sist endret 8. apr. 2024 09:16