Kommande 5 dagar

Tid og stad: , HES 241

IDEA sin workshop-serien om bruk av kunstig intelligens i undervisning fortsetter med en workshop på temaet vurderingsformer.

Bli med på IDEA-workshop, og lær sammen med andre undervisere hvordan KI kan tas i bruk for å støtte studenters læring med KI i ulike emner.

Tid og stad: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Cecilie Weyergang ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling "Kritisk lesing i vurdering og undervisning. En utforskning av hvordan kritisk lesing av sakprosa kan operasjonaliseres innenfor norskfaget og samfunnsfaget" for graden Philosophiae Doctor (ph.d.)

Fleire kommande arrangement

Tid og stad: , Domus Bibliotheca

Lurer du på hva stamming hos barn i barnehagealder er, og om det er noe du kan gjøre?

Tid og stad: , University of Oslo, campus Blindern, Helga Eng building, room 241

We welcome you to this open event where Professor Mutlu Cukurova holds a lecture titled "The Double-Edged Sword of Multimodal Learning Analytics: Supporting Collaboration While Recognizing Limitations".

Tid og stad: , Helga Engs Hus, Seminarrom U31

Vi feirer Geir Nyborgs opprykk til professor og ønsker velkommen til professorforelesning.

Tittelen på forelesningen er «Inkluderende opplæring: Med hovedfokus på stille og innadvendte elever».

Tid og stad: , HES 241

IDEA workshop-serien om bruk av kunstig intelligens i undervisning fortsetter med en workshop om tema eksamensdesign.

Bli med på IDEA-workshop, og tenk sammen med andre undervisere om fornyende eksamensformer som tar hensyn til nye utviklinger om generativ KI.

Tid og stad: , Auditorium 3

Master  Jarl Kleppe Kristensen ved CEMO - Senter for Pedagogiske målinger vil forsvare sin avhandling "Pieces in the Puzzle of Language Learning On the Roles of Morphological Knowledge, App-Based Implicit Learning and Child-App Interactions" for graden Philosophiae Doctor (ph.d.):