Vi forskar på
- Psykometri/statistikk
- Item-Response Theory og andre latente variabel-modellar
- Nasjonale og internasjonale storskalaundersøkingar
- Computer-basert måling
- Kognitive ferdigheiter, kunnskap og konteksteffektar av den
- Kompleks problemløysing
CEMO er óg vertskap for forskergruppa FREMO
Sjå meir om vår forsking på våre engelske sider.
Finn ein forskar
Søk på navn eller fag- og arbeidsområde
Publikasjonar
-
Profiling teacher educators: ready to prepare the next generation for educational technology use? 13. mars 2024 13:51
Her kan du lese abstract (engelsk).
-
Competing explanations for inconsistent responding to a mixed-worded self-esteem scale: cognitive abilities or personality? 27. feb. 2024 15:19
Her kan du lese abstract (engelsk).
-
Screening Smarter, Not Harder: A Comparative Analysis of Machine Learning Screening Algorithms and Heuristic Stopping Criteria for Systematic Reviews in Educational Research 13. feb. 2024 08:55
Her kan du lese abstract (engelsk).
-
The moderating role of school facilitating conditions and attitudes towards ICT on teachers' ICT use and emphasis on developing students' digital skills 5. jan. 2024 08:20
Her kan du lese abstract (engelsk)
Forskingsarrangement
10:00,
Auditorium 3, Helga Engs hus
Abonner i din kalender