
I: International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology. Online first. Open Access
I: International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology. Online first. Open Access
I: Topics in Early Childhood Special Education. Online first
I: Journal of Research in Science Teaching. Online first. Open Access
Kari-Anne Bottegaard Næss, Linn Stokke Guttormsen og Hilde Hofslundsengen har skrevet kapitlet "Barnehagelæreres praksis med barn som stammer" i Hofslundsengen (red.) Barnehagelærerrollen på Universitetsforlaget.
I: Theory & Psychology. Online first. Open Access
I: Scientific Reports. Online first. Open Access
I: Journal of Intellectual Disabilities. Online first.
I: BMJ Open. Online first. Open Access
I: Early Childhood Research Quarterly. Online first. Open Access
I: Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities. Online first. Open Access
I: Journal of Autism and Developmental Disorders. Online first. Open Access
I: Norsk tidsskrift for logopedi 1/2021. Lenke til artikkelen kommer ca 1 måned etter utgivelse og blir da lagt her.
I: Learning and Individual Differences. Online first, Open Access.
Eva Wennås Brante og Øistein Anmarkrud har skrevet boka "Gode digitale lesestrategier" på forlaget Capellen Damm Akademisk.
I: Journal of Psycholinguistic Research. Online first.
Janne von Koss Torkildsen og Frøydis Morken har skrevet kapitlet "Språkutvikling" i Tamnes (red.) Nevrokognitiv utviklingspsykologi på forlaget Gyldendal.
I: Nordic Journal of Literacy Research, Online first, Open Access
I: Reading and Writing, Online first, Open Access
I: Frontiers in Human Neuroscience, Online first, Open Access
I: Scandinavian Journal of Educational Research, Online first
I: Frontiers in Psychology, Online first
I: Aphasiology, Online first
I: Encyclopaideia. Journal of phenomenology and education, Online first, Open Access