English version of this page

Tidlegare arrangement

Tid og stad: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Cecilie Weyergang ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling "Kritisk lesing i vurdering og undervisning. En utforskning av hvordan kritisk lesing av sakprosa kan operasjonaliseres innenfor norskfaget og samfunnsfaget" for graden Philosophiae Doctor (ph.d.)

Tid og stad: , HES 241

IDEA sin workshop-serien om bruk av kunstig intelligens i undervisning fortsetter med en workshop på temaet vurderingsformer.

Bli med på IDEA-workshop, og lær sammen med andre undervisere hvordan KI kan tas i bruk for å støtte studenters læring med KI i ulike emner.

Tid og stad: , Digitalt arrangement

Nordisk samarbeid er viktigere enn noensinne. Hva betyr teknologirevolusjonen vi står overfor for våre demokratier? Velkommen til dette digitale arrangementet!

Tid og stad: , HES K30/Kjeller'n

Are you stressed about something study or work related? Do you also like waffles and happen to be interested in knowing more about what the faculty has to offer to help YOU with your studies and more? Then this event is for you!

Tid og stad: , Seminar Room U36, Helga Engs Hus

This CREATE seminar will be given by Professors Lervåg, Melby-Lervåg and von Koss Torkildsen