• Hovednavigasjon (hopp)
  • Hovedinnholdet (hopp)
  • Temanavigasjon (hopp)
  • Kontaktinformasjon (hopp)
Organisasjonsnavigasjon
Forsiden UiO Det utdanningsvitenskapelige fakultet Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
UiO UiO Universitetet i Oslo Institutt for lærerutdanning og skoleforskning Det utdanningsvitenskapelige fakultet
  • For ansatte
  • English website
  • Meny
  • Søk
Hovednavigasjon
  • Forsiden ILS
  • Forskning
  • Studier
  • Livet rundt studiene
  • Tjenester og verktøy
  • Om instituttet
  • Personer
 
Undernavigasjon
  • Accountability systems and uses of tests
  • Achieving School Accountability in Practice (ASAP)
  • Ahelo
  • Co-constructing mathematics motivation in primary education - A longitudinal study in six European countries (MathMot)
  • Educational Management: Aspects Influencing Learning (EMAIL)
  • Evidence in Education Research and Assessment -Repercussions and Resonance (ERA)
  • Fagskriving i grunnopplæringen (FAGER)
  • Flerspråklighet som ressurs i engelsk skriveundervisning
  • Human Rights Education in the Making
  • Hvordan brukes skjønnlitterære tekster i norsk på ungdomstrinnet? (ph.d.-prosjekt)
  • Hvordan skal jeg takle dette? Nyutdannede læreres utfordringer og strategier
  • ICCS 2009
  • ISSPP
  • KP
  • Kunnskapsproduksjon og identitetskonstruksjon -skolen som del av ulike ungdommers oppvekstmiljø
  • Ledelse av reformarbeid i videregående skole- endringsverksted som metode (ChangeLead)
  • Linking Instruction and Student Achievement (LISA)
  • Linking Instruction and Student Experiences (LISE)
  • Linking Instruction in Science and Student Impact (LISSI)
  • Læreres responser på utdanningspolitikk: Ungdomstrinn i utvikling (TREP)
  • Lærerrollen i teknologistøttet læring og undervisning (ph.d.-prosjekt)
  • Nasjonale prøver i lesing
  • NORDMENT: Mentoring beginning teachers in Nordic countries
  • Norsklæreres undervisning i leseforståelsesstrategier og bruk av tekstbaserte spørsmål (PhD-prosjekt)
  • Osloprøven i norsk for vg1
  • PISA
  • PISA+
  • prelead
  • Professional Learning through Reflection promoted by Feedback and Coaching (PROFLEC)
  • ROSE: The Relevance of Science Education
  • SEAS
  • Skoledelse i digitale omgivelser
  • Skole – Museumssamarbeid om Utdanning for og gjennom Demokrati (SMUD)
  • Students’ Perceptions of Democracy, Politics and Citizenship Preparation in Upper Secondary Social Studies
  • Teachers’ Effect on Student Outcome (TESO)
  • TEDS-M 2008
  • Theory and Practice in Teacher Education (TAPTE)
  • Tilpasset opplæring og vurdering – skolen som lærende organisasjon
  • TIMSS Advanced
  • Understanding the nature of the technology- filled classroom
  • Universitetsskole­samarbeidet
  • Verktøy for veiledning
  • Visual Vocal Application (VIVA)
  • Vocational and General Students’ Use of English in and out of school (VOGUE)
  • yrkesretting-engelskundervisning
  • Forskning
  • Forskningsprosjekter fra A til Å
  • Educational Management: Aspects Influencing Learning (EMAIL)
    • Publikasjoner
Forskning > Forskningsprosjekter fra A til Å > Educational Management: Aspects Influencing Learning (EMAIL)

Deltakere i Educational Management: Aspects Influencing Learning (EMAIL)

Navn Telefon E-post Emneord
Knut-Andreas Christophersen k.a.christophersen@stv.uio.no Metode, Statistisk analyse, Målingsteori, Databehandling
Are Turmo Forsker are.turmo@naturfagsenteret.no
Eyvind Elstad Professor +47 22857613 eyvind.elstad@ils.uio.no Lærerutdanning, Læring og utdanning, Utdanningsledelse, Kunnskap i skolen, Kvantitative utdanningsanalyser, Utdanningsreformer, Styring av skolen
UiO > Det utdanningsvitenskapelige fakultet >
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning > Forskning >
  • Publikasjoner

Besøksadresse

Niels Henrik Abels hus (kart)
Moltke Moes vei 35
0851 OSLO

Postadresse

Postboks 1099
Blindern
0317 OSLO

Telefon, faks, e-post

22855070
22858241
ils-kontakt@ils.uio.no

Ansvarlig for denne siden

Webredaksjonen ved UV

Logg inn Logg ut meny
  • Administrer dette dokumentet