Shilan Ahmadian

Faglige interesser

Her kan du skrive om faglige interesser.

Undervisning

<Lenke til studieprogram/emne>
<Lenke til studieprogram/emne>
...

Bakgrunn

Kort om tidligere arbeidserfaring og utdanning

Priser

<Navn og eventuelt lenke til pris 1>
<Navn og eventuelt lenke til pris 2>
...

Verv

<Navn og eventuelt lenke til verv 1>
<Navn og eventuelt lenke til verv 2>
...

Samarbeid

 

Publikasjoner

  • Brevik, Lisbeth M.; Ahmadian, Shilan & Garvoll, Katharina Køber (2020). English use outside of school: Gamers, Surfers and Social Media Users, In Lisbeth M. Brevik & Ulrikke Elisabeth Rindal (ed.),  Teaching English in Norwegian classrooms: From research to practice.  Universitetsforlaget.  ISBN 9788215032283.  Chapter 8.  s 190 - 216
  • Ahmadian, Shilan; Aspfors-Sveen, Ingeborg & Næsmo, Camilla Bruu (2021). Fortellinger om flukt. Universitetsforlaget.  ISBN 9788215047614.  120 s.
  • Ahmadian, Shilan (2021). Conference paper: Gaming-based engagement during English lessons in lower secondary school. Vis sammendrag
  • Øvereng, Kjersti S; Brevik, Lisbeth M. & Ahmadian, Shilan (2020). MA thesis: The Gender Asymmetry Supported by the Teachers. An observational research of genders in English lessons regarding authentic text discourse in seven lower secondary schools.
  • Ahmadian, Shilan; Brevik, Lisbeth M. & Sundqvist, Pia (2019). Jentene bruker engelsk til å snakke om fag - guttene bruker engelsk til alt mulig. Bedre Skole.  ISSN 0802-183X.  (3), s 82- 87
Publisert 23. okt. 2020 14:59 - Sist endret 23. okt. 2020 14:59