Eevi Elisabeth Beck

Bilde av Eevi Elisabeth Beck
English version of this page
Telefon +47-22854259
Rom 4361
Treffetider Etter avtale
Brukernavn
Besøksadresse Gaustadalléen 21 Forskningsparken 0349 Oslo
Postadresse Postboks 1092 Blindern 0317 OSLO

For mer informasjon, vennligst gå til Eevi Elisabeth Becks presentasjon på engelsk.

Emneord: vitenskaps- og kunnskapssosiologi, IKT og læring, Pedagogikk

Publikasjoner

  • Keinänen, Mia O. & Beck, Eevi Elisabeth (2017). Wandering intellectuals: establishing a research agenda on gender, walking, and thinking [Intelectuales en camino: establecer una agenda sobre género, caminar y pensar]. Gender, Place & Culture: A Journal of Feminist Geography.  ISSN 0966-369X.  24(4), s 515- 533 . doi: 10.1080/0966369X.2017.1314940 Fulltekst i vitenarkiv. Vis sammendrag
  • Beck, Eevi Elisabeth (2016). Hva er viktigst innenfor mitt fagområde? 'Universell utforming' av undervisning som kreativ stimulans, I: Helge Ivar Strømsø; Kirsten Hofgaard Lycke & Per Lauvås (red.),  Når læring er det viktigste. Undervisning i høyere utdanning..  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 978-82-02-52728-0.  kapittel 12.  s 210 - 230
  • Beck, Eevi Elisabeth (2016). Thundering Silence: On Death, Fear, Science, In Geoffrey C. Bowker; Stefan Timmermans; Adele E. Clarke & Ellen Balka (ed.),  Boundary Objects and Beyond. Working with Leigh Star.  MIT Press.  ISBN 9780262029742.  chapter 22.  s 435 - 457 Vis sammendrag
  • Solbrekke, Tone Dyrdal; Englund, Tomas; Karseth, Berit & Beck, Eevi Elisabeth (2016). Educating for Professional Responsibility: From Critical Thinking to Deliberative Communication, or Why Critical Thinking Is Not Enough, In Franziska Trede & Celina McEwen (ed.),  Educating the Deliberate Professional.  Springer Science+Business Media B.V..  ISBN 978-3-319-32956-7.  Kap 3.  s 29 - 44
  • Beck, Eevi Elisabeth; Solbrekke, Tone Dyrdal; Sutphen, Molly & Fremstad, Ester (2015). When mere knowledge is not enough: The potential of bildung as self-determination, co-determination and solidarity. Higher Education Research and Development.  ISSN 0729-4360.  34(3), s 445- 457 . doi: 10.1080/07294360.2014.973373 Vis sammendrag

Se alle arbeider i Cristin

  • Beck, Eevi Elisabeth (2017). Hjelpe elevene utvikle sine ideer til problemstillinger.
  • Beck, Eevi Elisabeth (2016). Undring, handlingsrom og teknodemokratiske potensialer. Hva vil vi med IKT, I: Ole Andreas Kvamme; Tone Kvernbekk & Torill Strand (red.),  Pedagogiske fenomener. En innføring.  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 9788202494667.  Del 4, kapittel 6.  s 388 - 402 Vis sammendrag
  • Beck, Eevi Elisabeth (2015). Intervjuobjekt, tema: å lære barn bli kritiske mediebrukere.
  • Beck, Eevi Elisabeth (2015). Researching for Change: Letting Go When I Can. Vis sammendrag
  • Beck, Eevi Elisabeth (2015). Ånden i laptop-en. Vårt land.  ISSN 0805-5424.

Se alle arbeider i Cristin

Publisert 17. aug. 2010 15:30 - Sist endret 7. jan. 2015 15:54