Arrangementer

Kommende

Tid og sted: , Domus Bibliotheca

Lurer du på hva stamming hos barn i barnehagealder er, og om det er noe du kan gjøre?

Tid og sted: , Helga Engs Hus, Seminarrom U31

Vi feirer Geir Nyborgs opprykk til professor og ønsker velkommen til professorforelesning.

Tittelen på forelesningen er «Inkluderende opplæring: Med hovedfokus på stille og innadvendte elever».

Tid og sted: , Department of Special Needs Education, University of Oslo

Tidligere

Tid og sted: , Møterom 494, 4.etasje Helga Engs hus

Doktorgradsstipendiat Andrea Chanell Jønsbergs prosjekt har arbeidstittelen: "Building blocks for vocabulary - language interventions for school-aged children who are d/Deaf or hard of hearing"

Tid og sted: , Møterom 494, 4.etasje Helga Engs hus

Velkommen til sluttlesing for ph.d.-kandidat Julia Santos Costa Chiossi, Institutt for spesialpedagogikk, UiO.