Riikka-Maija Mononen holder innlegg under UVs 25-årsjubileumsdager

Som del av UVs IDEA-seminar: Hvordan kan digital teknologi styrke undervisningen min? presenterer Riikka-Maija Mononen prosjektet Towards Flipped Learning.

Portrettfoto av Riikka-Maija Mononen

Riikka-Maija Mononen, førsteamanuensis, Institutt for spesialpedagogikk, Universitetet i Oslo. (Foto: Shane Colvin / UiO)

Om prosjektet

I samarbeid med et lignende finsk utdanningsprogram, utviklet TOFLE (Towards Flipped Learning) fornyet undervisningsopplegg og undervisningspraksiser som legger til rette for et studentsentrert klasserom i et spesialpedagogikk-emne. Digital teknologi muliggjør det nye opplegget som støtter studentene i å være mer aktive under forelesninger og å skape sitt eget, tilpassede læringsløp.

Meld deg på og les mer om arrangementet og de andre prosjektene

Arrangementet inngår i en rekke tilbud til publikum, studenter og ansatte i forbindelse med Det utdanningsvitenskapelige fakultets 25-årsjubileum 1.-12. november 2021.

Emneord: digital undervisning, digital kompetanse, Digitale læringsverktøy, Innovasjon
Publisert 28. okt. 2021 14:26 - Sist endret 28. okt. 2021 14:26