Kommende

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Julie Casoli Uvsløkk ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning avholder prøveforelesning over oppgitt emne: "Evolving conceptualizations of intercultural competence for world/democratic citizenship in additional language education: Mental or performative? Static ordynamic? Constant or situated? Political or apolitical?"

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Gøril Brataas ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning avholder prøveforelesning over oppgitt emne: TBC

Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Cecilie Weyergang ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, avholder prøveforelesning over oppgitt emne: "Metodologiske utfordringer med å oversette teorier om kritisk lesing til klasseromspraksis"

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Viviana Daza ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning avholder prøveforelesning over oppgitt emne: "Models, outcomes and sustainability of partnerships in teacher education."

Tid og sted: , Aud 2. Helga Engs hus

Master i utdanningsledelse Kristin Belt Skutlaberg ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning avholder prøveforelesning over oppgitt emne: "Betydningen av tillit i skolelederes arbeid med saker som omhandler ansattes og elevers individuelle rettigheter: empiriske og teoretiske perspektiver"

Tid og sted: , Aud 2. Helga Engs hus

Kandidat med Staatsexamen Ilka Marie Luise Nagel ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning avholder prøveforelesning over oppgitt emne: "Teachers' Digital Competence in Norwegian Schools- The Current State of Knowledge and Implications for Teacher Educators"