Forskningsarrangementer

Kommende 5 dager

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Cecilie Weyergang ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, avholder prøveforelesning over oppgitt emne: "Metodologiske utfordringer med å oversette teorier om kritisk lesing til klasseromspraksis"

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Cecilie Weyergang ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling "Kritisk lesing i vurdering og undervisning. En utforskning av hvordan kritisk lesing av sakprosa kan operasjonaliseres innenfor norskfaget og samfunnsfaget" for graden Philosophiae Doctor (ph.d.)

Flere kommende arrangementer

Tid og sted: , Oslo Time (CET); Zoom- Link In Mailing List Email
Tid og sted: , Nils Henrik Abels Hus, rom 400

Velkommen til sluttlesing for ph.d.-kandidat Kjersti Løken Ødegaard, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, UiO.

Sluttleser er Andreas Lund, professor emeritus ved ILS.

Tid og sted: , University of Oslo

Welcome to QUINT's annual Conference: 'Analyzing Teaching Quality – instruments, improvements and implications. What have we learned?'