Publikasjoner

Presentasjoner

Vold, E. T. (2018, november). Klasseromsforskning i fremmedspråkfaget: Et eksempel fra franskundervisning i seks norske ungdomskoler. Forelesning i anledning opprykk til professor. Universitetet i Oslo.

Brevik, L. M. & Rindal, U. (2018, June). The monolingual, bilingual or multilingual English classroom? Konferanseinnlegg, Exploring Language Education (ELE): Global and Local Perspectives. Stockholm, Sweden.

Vold, E. T. (2018, June). L3 instruction and target language use. Konferanseinnlegg, Exploring Language Education (ELE): Global and Local Perspectives. Stockholm, Sweden.

Brevik, L. M. & Rindal, U. (2018, June). The monolingual, bilingual or multilingual English classroom? Konferanseinnlegg, Multilingualism and Education: Interdisciplinary and International Perspectives. Oslo, Norway.

Brevik, L. M. (2018, April). Reading Comprehension Strategy Use and Instruction in English as a Second Language Classrooms. Konferanseinnlegg, AERA 2018. New York, USA.

Brevik, L. M. (2018, April). The Quality of Oral Feedback in English L2 instruction. Konferanseinnlegg, AERA 2018. New York, USA.

Brevik, L. M. (2017, September). Linking Instruction and Student Achievement to Reading in English L2. Konferanseinnlegg, EARLI 2017. Tampere, Finland.

Brevik, L. M. & Rindal, U. (2017, August). The Quality of Oral Feedback in English L2 instruction. Konferanseinnlegg, ECER 2017. Copenhagen, Denmark.

Brevik, L. M. (2016, August). Linking instruction and student achievement to reading in English as a second language. Konferanseinnlegg, ECER 2016. Dublin, Ireland.

 

Bedre Skole

Aashamar, P., Mathé, N. E. H., & Brevik, L. M. (2018). Diskusjon som flerfaglig demokratisk ferdighetBedre Skole, nr. 3, s. 31-35.

Ianuzzi, M. & Rindal, U. (2017). Uttaleundervisning i verdensspråket engelskBedre Skole, nr. 4, 82-87.

Solberg, M., Brevik, L. M., & Luoto, J. (2017). Om å differensiere engelskundervisningenBedre Skole, nr. 3, s. 70-75.

Hjeltnes, I., Brevik, L. M., & Klette, K. (2016). Videoobservasjoner av engelskundervisning på ungdomstrinnet. Bedre Skole, nr. 1, s. 70-77.

Publisert 13. feb. 2017 16:14 - Sist endret 24. juli 2019 12:03