Jorun Buli-Holmberg
Førsteamanuensis
-
Institutt for spesialpedagogikk

English version of this page
Telefon
+47 22858069
Mobiltelefon
+47 48119059
Brukernavn
Besøksadresse
Sem Sælands vei 7
Helga Engs hus
0371 OSLO
Postadresse
Postboks 1140 Blindern
0318 OSLO
Faglige interesser
- Lærer og elevrollen i tilpasset og inkluderende opplæring
- Lærevansker og psykososiale vansker
- Lærings - og relasjonsledelse
- Kommunikasjon og samarbeid i overganger
- Rådgivnings- og innovasjonsarbeid
Publikasjoner
- Buli-Holmberg, Jorun & Olsen, Mirjam Harkestad (2020). Læringsledelse, I: Mirjam Harkestad Olsen & Jorun Buli-Holmberg (red.), Læringsledelse. Cappelen Damm Akademisk. ISBN 9788202620745. s 13 - 43
- Buli-Holmberg, Jorun & Unneland, Anne Karin Rudjord (2020). Læringsledelse i klassen som inkluderende læringslandskap, I: Mirjam Harkestad Olsen & Jorun Buli-Holmberg (red.), Læringsledelse. Cappelen Damm Akademisk. ISBN 9788202620745. s 69 - 100
- Unneland, Anne Karin Rudjord & Buli-Holmberg, Jorun (2020). Ledelse av tilpasset leseopplæring, I: Mirjam Harkestad Olsen & Peder Haug (red.), Tilpasset opplæring. Cappelen Damm Akademisk. ISBN 9788202665869. s 121 - 148
- Buli-Holmberg, Jorun & Engebretsen, Christian Blomeid (2019). Elevers sosiale selvoppfatning og lærerens arbeid med psykososialt læringsmiljø, I: Mirjam Harkestad Olsen & Jorun Buli-Holmberg (red.), Psykososialt læringsmiljø. Cappelen Damm Akademisk. ISBN 9788202598136. kapittel 2. s 34 - 58
- Buli-Holmberg, Jorun & Moen, Linda Holen (2019). Lærers kommunikasjonsferdigheter i utvikling av positive relasjoner med elevene, I: Mirjam Harkestad Olsen & Rigmor Mikkelsen (red.), Relasjonsledelse. Cappelen Damm Akademisk. ISBN 9788202598143. kapittel. s 31 - 50
- Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (2019). Inclusion for Pupils With Special Educational Needs in Individualistic and Collaborative School Cultures. International Journal of Special Education. ISSN 0827-3383. 34(1), s 68- 82
- Buli-Holmberg, Jorun & Moen, Linda Holen (2018). Kommunikasjonsferdigheter som fremmer utvikling av positive relasjoner mellom lærer og elever generelt og elever med psykososiale utfordringer. Psykologi i kommunen (PIK). ISSN 1892-3364. 2018(1), s 87- 103
- Buli-Holmberg, Jorun (2017). Lærerrollen og inkludering, I: Sven Nilsen (red.), Inkludering og mangfold - sett i spesialpedagogisk perspektiv. Universitetsforlaget. ISBN 978-82-15-02776-0. Kapitel 4. s 90 - 114
- Buli-Holmberg, Jorun & Kamenopoulou, Leda (2017). Attaining New Knowledge on Inclusive Education: A Case Study of Students` Voices. Athens Journal of Education (AJE). ISSN 2407-9898. 5(4), s 363- 377 . doi: 10.30958/aje.4-4-5 Fulltekst i vitenarkiv.
- Buli-Holmberg, Jorun & Jeyaprathaban, Sujathamalini (2016). EFFECTIVE PRACTICE IN INCLUSIVE AND SPECIAL NEEDS EDUCATION. International Journal of Special Education. ISSN 0827-3383. 31(1), s 119- 134
- Buli-Holmberg, Jorun & Moen, Linda Holen (2016). Lærerens rolle i utvikling av positive relasjoner i klassens læringsfellesskap, I: Mirjam Harkestad Olsen (red.), Relasjoner i pedagogikken. I lys av Baumans teorier.. Universitetsforlaget. ISBN 978-82-15-02644-2. Del 4 Relasjoner og fellesskapet. s 171 - 187
- Kamenopoulou, Leda; Buli-Holmberg, Jorun & Siska, Jan (2016). An exploration of student teachers’ perspectives at the start of a post-graduate master's programme on inclusive and special education. International Journal of Inclusive Education. ISSN 1360-3116. 20(7), s 743- 755 . doi: 10.1080/13603116.2015.1111445
- Buli-Holmberg, Jorun (2015). Lærerens rolle i spesialundervisning, I: Jorun Buli-Holmberg; Sven Nilsen & Kjell Skogen (red.), Kultur for tilpasset opplæring. Skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid. Cappelen Damm Akademisk. ISBN 978-82-02-41899-1. Kapittel 5. s 83 - 107
- Buli-Holmberg, Jorun (2015). Lærerens rolle i tilpasset opplæring, I: Jorun Buli-Holmberg; Sven Nilsen & Kjell Skogen (red.), Kultur for tilpasset opplæring. Skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid. Cappelen Damm Akademisk. ISBN 978-82-02-41899-1. Kapittel 4. s 56 - 82
- Buli-Holmberg, Jorun (2015). Transitioning from school to work: opportunities and challanges for young adults with special needs, In David Lansing Cameron & Ragnar Thygesen (ed.), Transitions in the field of special education. Theoretical perspectives and implications for practice. Waxmann Verlag. ISBN 978-3-8309-3117-1. Part 2. Transitions in special education. s 252 - 271
- Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (2015). På vei mot kultur for tilpasset opplæring, I: Jorun Buli-Holmberg; Sven Nilsen & Kjell Skogen (red.), Kultur for tilpasset opplæring. Skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid. Cappelen Damm Akademisk. ISBN 978-82-02-41899-1. Kapittel 8. s 152 - 169
- Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (2015). Tilpasset opplæring og kultur for læring. Intensjoner i lys av Kunnskapsløftet, I: Jorun Buli-Holmberg; Sven Nilsen & Kjell Skogen (red.), Kultur for tilpasset opplæring. Skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid. Cappelen Damm Akademisk. ISBN 978-82-02-41899-1. Kapittel 1. s 13 - 32
- Buli-Holmberg, Jorun (2014). Kompetencehøjnelse gennem praksisrelatert efter- og videreuddannelse som led i differentieret undervisning, I: Jorun Buli-Holmberg & Sven Nilsen (red.), Kvalitetsudvikling af differentieret undervisning - om forbedring af undervisning for børn og unge med særlige behov. Klim. ISBN 978-87-7955-924-0. Kapittel 6. s 139 - 166
- Buli-Holmberg, Jorun & Nilsen, Sven (2014). Centrale samspilsfaktorer i kvalitetsudvikling at differentieret undervisning og specialundervisning, I: Jorun Buli-Holmberg & Sven Nilsen (red.), Kvalitetsudvikling af differentieret undervisning - om forbedring af undervisning for børn og unge med særlige behov. Klim. ISBN 978-87-7955-924-0. 1. s 11 - 37
- Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (2014). Fremtidige udfordringer for kvalitetsudvikling at differentieret undervisning og specialundervisning, I: Jorun Buli-Holmberg & Sven Nilsen (red.), Kvalitetsudvikling af differentieret undervisning - om forbedring af undervisning for børn og unge med særlige behov. Klim. ISBN 978-87-7955-924-0. 10. s 223 - 250
- Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (2014). Inclusive and individually adapted education in Norway results from a survey study in two municipalities focusing the roles of Headteachers, teachers and curriculum planning. International Journal of Special Education. ISSN 0827-3383. 29(1)
- Dalin, Per & Buli-Holmberg, Jorun (2014). Kvalitetsudvikling i skolen set i organisationsteoretisk perspektiv, I: Jorun Buli-Holmberg & Sven Nilsen (red.), Kvalitetsudvikling af differentieret undervisning - om forbedring af undervisning for børn og unge med særlige behov. Klim. ISBN 978-87-7955-924-0. Kapittel 3. s 61 - 88
- Buli-Holmberg, Jorun (2012). Tidlig innsats og forebyggende arbeid i barnehagen, I: Halvor Bjørnsrud & Sven Nilsen (red.), Tidlig innsats - bedre læring for alle?. Cappelen Damm Akademisk. ISBN 9788202360931. Kapittel 5.
- Buli-Holmberg, Jorun (2011). How to improve cultural identity and equality: experiences from intercultural dialogues in a school for all. Dedica. Revista de Educação e Humanidades. ISSN 2182-0171. (1), s 137- 146
- Buli-Holmberg, Jorun & Nilsen, Sven (2011). Lærerrollen og kvaliteten på arbeidet med tilpasset opplæring og spesialundervisning. Spesialpedagogikk. ISSN 0332-8457. 76(1), s 50- 64
- Buli-Holmberg, Jorun & Vogt, Grethe (2011). Lærernes opplevelse av skolens tilrettelegging for tilpasset opplæring - en kvalitativ intervjustudie, I: Torlaug Løkensgard Hoel; Tale M. Guldal; Carl Fredrik Dons; Sturla Sagberg; Trond Solhaug & Kjersti Wæge (red.), FoU i praksis 2010. Rapport fra konferanse om praksisrettet FoU i lærerutdanning. Tapir Akademisk Forlag. ISBN 978-82-519-2730-7. kapitell. s 497 - 507
- Buli-Holmberg, Jorun (2010). Kompetanseheving gjennom praksisrelatert etter - og videreutdanning som ledd i tilpasset opplæring, I: Jorun Buli-Holmberg & Sven Nilsen (red.), Kvalitetsutvikling av tilpasset opplæring. Om forbedring av opplæringen for barn, unge og voksne med særskilte behov. Universitetsforlaget. ISBN 978-82-15-01582-8. Kapittel 6. s 94 - 112
- Buli-Holmberg, Jorun & Dalin, Per (2010). Kvalitet i skolen sett i lys av organisasjonsteoretiske perspektiver, I: Jorun Buli-Holmberg & Sven Nilsen (red.), Kvalitetsutvikling av tilpasset opplæring. Om forbedring av opplæringen for barn, unge og voksne med særskilte behov. Universitetsforlaget. ISBN 978-82-15-01582-8. Kapittel 3. s 51 - 73
- Buli-Holmberg, Jorun & Nilsen, Sven (2010). Sentrale samspillsfaktorer i kvalitetsutvikling av tilpasset opplæring og spesialundervisning, I: Jorun Buli-Holmberg & Sven Nilsen (red.), Kvalitetsutvikling av tilpasset opplæring. Om forbedring av opplæringen for barn, unge og voksne med særskilte behov. Universitetsforlaget. ISBN 978-82-15-01582-8. Kapittel 1. s 13 - 33
- Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (2010). Framtidige utfordringer for kvalitetsutvikling av tilpasset opplæring og spesialundervisning, I: Jorun Buli-Holmberg & Sven Nilsen (red.), Kvalitetsutvikling av tilpasset opplæring. Om forbedring av opplæringen for barn, unge og voksne med særskilte behov. Universitetsforlaget. ISBN 978-82-15-01582-8. Kapittel 10. s 178 - 199
- Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (2010). Kvalitet i spesialundervisning - intensjoner og praksis en undersøkelse med fokus på den spesialpedagogiske tiltakskjeden, lærerrollen og skolelederrollen. Skolepsykologi. ISSN 0333-0389. 45(2), s 25- 42
- Buli-Holmberg, Jorun & Øzerk, Meral (2010). Læringsmiljø som fremmer opplæringsbetingelser for elever med oppmerksomhetssvikt :. Skolepsykologi. ISSN 0333-0389. 45(5), s 3- 23
- Skogen, Kjell; Buli-Holmberg, Jorun & Nilsen, Sven (2010). Kvalitet i spesialundervisning - intensjoner og praksis en undersøkelse med fokus på den spesialpedagogiske tiltakskjeden, lærerrollen og skolelederrollen. Skolepsykologi. ISSN 0333-0389. 45(2), s 25- 42
- Lassen, Liv Margarete & Buli-Holmberg, Jorun (2009). Kompetanseutvikling av ansatte innen barne- og ungdomsarbeid for å forbedre oppvekstvilkår for utsatte barn og unge. Spesialpedagogikk. ISSN 0332-8457. 74(2), s 34- 47
- Buli-Holmberg, Jorun (2008). Inkludering i arbeidslivet - samarbeid som kan forbedre overgang fra skole til arbeid, I: Edvard Befring & Reidun Tangen (red.), Spesialpedagogikk. Cappelen Damm Akademisk. ISBN 978-82-02-27593-8. Kapitel 25. s 578 - 603
- Buli-Holmberg, Jorun (2008). Lærererens rolle og oppgaver i spesialundervisningen, I: Jorun Buli-Holmberg (red.), Elevens beste. Vurdering av kvalitet i spesialundervisning. Institutt for spesialpedagogikk. Kapitel 9. s 59 - 66
- Buli-Holmberg, Jorun (2008). Lærerrollen og tilpasset opplæring, I: Sven Nilsen & Halvor Bjørnsrud (red.), Tilpasset opplæring - intensjoner og skoleutvikling. Gyldendal Akademisk. ISBN 978-82-05-38043-1. kapittel 7. s 168 - 198
- Buli-Holmberg, Jorun & Nilsen, Sven (2008). Den spesialpedagogiske tiltakskjeden - retningslinjer og praksis, I: Jorun Buli-Holmberg (red.), Elevens beste. Vurdering av kvalitet i spesialundervisning. Institutt for spesialpedagogikk. 8. s 46 - 58
- Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (2008). Tilpasset opplæring ved starten av Kunnskapsløftet. En forundersøkelse med fokus på læreplanarbeid, lærerrollen og skolelederrollen. Spesialpedagogikk. ISSN 0332-8457. 73(6), s 42- 52
- Buli-Holmberg, Jorun; Schiering, Marjorie & Bogner, Drew (2008). Awareness of Thinking and Feelings as a Natural Process for Every Learner: Implications for Guidance / Consideración de la cognición y de la emoción en el aprendizaje: implicaciones para la orientación. Revista Española de Orientación y Psicopedagogía. ISSN 1139-7853. 19(2), s 123- 137
- Buli-Holmberg, Jorun & Skogen, Kjell (2008). Skolelederrollen, I: Jorun Buli-Holmberg (red.), Elevens beste. Vurdering av kvalitet i spesialundervisning. Institutt for spesialpedagogikk. Skolelederrollen.
- Buli-Holmberg, Jorun & Lassen, Liv Margarete (2006). Empowerment, innovation and learningstyle, In Liv Margarete Lassen (ed.), Enabling Lifelonglearning. European Learning Style Inormation Netweork. ISBN 82-8075-020-7. kap 29. s 276 - 297
- Holmberg, Jorun Buli (2005). Educational Support of Pupils with Psychosocial Learning Problems-A Literature Study, In Berit Helene Johnsen (ed.), Towards Inclusion Book No.3: Socio-emotional Growth and Development of Learning Strategies. Unipub forlag. ISBN 82-7477-143-5. kapittel. s 293 - 305
- Holmberg, Jorun Buli (2004). Overgang fra skole til arbeid for funksjonshemmede. Samarbeid og systemendringer som kan bedre mulighetene for inkludering, I: Spesialpedagogikk (3. utgave). Cappelen Damm Akademisk. ISBN 82-02-23176-0. Kap. 24. s 498 - 522
- Olsen, Mirjam Harkestad & Buli-Holmberg, Jorun (red.) (2020). Læringsledelse. Cappelen Damm Akademisk. ISBN 9788202620745. 147 s.
- Olsen, Mirjam Harkestad & Buli-Holmberg, Jorun (red.) (2019). Psykososialt læringsmiljø. Cappelen Damm Akademisk. ISBN 9788202598136. 143 s.
- Buli-Holmberg, Jorun & Ekeberg, Torill Rønsen (2016). Likeverdig og tilpasset opplæring i en skole for alle. Universitetsforlaget. ISBN 9788215025780. 259 s.
- Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (red.) (2015). Kultur for tilpasset opplæring. Skolelederrollen, lærerrollen og planleggingsarbeid. Cappelen Damm Akademisk. ISBN 978-82-02-41899-1. 169 s.
- Buli-Holmberg, Jorun (red.) (2014). Kvalitetsudvikling af differentieret undervisning - om forbedringer for børn og unge med særlige behov. Universitetsforlaget. ISBN 978-87-7955-924-0. 253 s.
- Buli-Holmberg, Jorun & Nilsen, Sven (red.) (2014). Kvalitetsudvikling af differentieret undervisning - om forbedring af undervisning for børn og unge med særlige behov. Klim. ISBN 978-87-7955-924-0. 253 s.
- Schiering, Marjorie; Bogner, Drew & Buli-Holmberg, Jorun (2011). Teaching and learning - a model for academic and social cognition. Rowman & Littlefield Publishers. ISBN 978-1-61048-426-8. 322 s.
- Buli-Holmberg, Jorun (2010). Building intercultural Understanding in a school for all. Edicion K & L. ISBN 978-84-92896-53-0. 14 s.
- Buli-Holmberg, Jorun & Nilsen, Sven (red.) (2010). Kvalitetsutvikling av tilpasset opplæring. Om forbedring av opplæringen for barn, unge og voksne med særskilte behov. Universitetsforlaget. ISBN 978-82-15-01582-8. 201 s.
- Buli-Holmberg, Jorun & Ekeberg, Torill Rønsen (2009). Likeverdig og tilpasset opplæring i en skole for alle. Universitetsforlaget. ISBN 978-82-15-01338-1. 256 s.
- Buli-Holmberg, Jorun & Sujathamalini, Jeyaprathaban (2009). Inclusive Education and Intercultural Education. Institutt for Spesialpedagogikk, Universitetet i Oslo. ISBN 978-82-8075-022-8. 98 s.
- Buli-Holmberg, Jorun; Jensen, Ruth & Guldahl, Tone (2007). Refleksjoner om opplæring i et læringsstilperspektiv. N.W. Damm & Sønn ASA. ISBN 978-82-04-12310-7. 189 s.
- Holmberg, Jorun Buli & Ekeberg, Toril Rønsen (2005). Tilpasset og inkluderende opplæring i en skole for alle. Universitetsforlaget. ISBN 82-15-00824-0. 273 s.
- Holmberg, Jorun Buli & Ekeberg, Torill (2004). Tilpasset og inkluderende opplæring i en skole for alle. Universitetsforlaget. 277 s.
- Buli-Holmberg, Jorun; Nilsen, Sven & Skogen, Kjell (2019). Inclusion for Pupils with Special Educational Needs in Individualistic and Collaborative School Cultures.
- Buli-Holmberg, Jorun (2018). Attaining New Knowledge on Inclusive Education.
- Buli-Holmberg, Jorun & De La Fosse, Lynn (2018). Educational Psychologists Views of Inclusion.
- Unneland, Anne Karin Rudjord & Buli-Holmberg, Jorun (2018). The Teacher facilitating of inclusion in the Class as a Learning Landscape.
- Buli-Holmberg, Jorun (2011). Special and Inclusive Education in Norway - Challenges to Practice Inclusion for all in Norwegian schools. Vis sammendrag
- Buli-Holmberg, Jorun & Gomes, Miguel Prata (2010). Reflection on teachers education for diversiity. Intercultural Education. ISSN 1467-5986. 21(5), s 411- 413 . doi: 10.1080/14675986.2010.521374
- Buli-Holmberg, Jorun & Vogt, Grethe (2010). Lærerens opplevelse av skolens tilrettelegging av tilpasset opplæring - Resultater fra en intevjustudie.
- Buli-Holmberg, Jorun & Vogt, Grethe (2010). Teachers' perception of how the school will arrange for Inclusive Education.
- Buli-Holmberg, Jorun (2009). Building understanding for Equality and Cultural identity: Experiences from Dialogues with Teachers and Students in the Interculture Classroom.
- Buli-Holmberg, Jorun (2009). Recogninising Cultural Diversity: How to promote Intercultural Education.
- Buli-Holmberg, Jorun & Sujathamalini, Jeyaprathaban (2009). Theoretical perspective to Intercultural Education: How to promote Intercultural Understanding - Instructional Techniques for Teachers.
- Buli-Holmberg, Jorun (red.) (2008). Elevens beste. Vurdering av kvalitet i spesialundervisning.
- Buli-Holmberg, Jorun (2008). Elevmangfold i skolen. Evaluering av læringsstilimplementering.
- Buli-Holmberg, Jorun (2008). Homogenity versus Diversity in education.
- Buli-Holmberg, Jorun (2008). Influneces Students To Teach temselves. An Academic and Social Cognitive model to understand teaching and learning.
- Buli-Holmberg, Jorun; Rauch, Allen; Schiering, Marjorie & Bogner, Drew (2008). Linking learning styles and cognition to cognitive dissonance through scientific discrepans events: an elementary level experiences.
- Buli-Holmberg, Jorun (2007). Implementering av læringsstiler, sluttevaluering av Læringsstilprosjektet i asker kommune.
- Buli-Holmberg, Jorun (2007). Kvalitetsutvikling av tilpasset opplæring.
- Buli-Holmberg, Jorun (2007). Læringsstiler og tilpasset opplæring, resultater fra en følgeforskningsstudie.
- Buli-Holmberg, Jorun (2007). Læringsstiler og tilpasset opplæring. Forskningsresultater fra implementering av læringsstiler i en norsk kommune.
- Buli-Holmberg, Jorun (2007). Læringsstiler som virkemiddel for kvaltetsutvikling av tilpasset opplæring, resultater fra en evalueringsstudie.
- Buli-Holmberg, Jorun (2007). Læringsstilimplementering i Skedsmo kommune, Rapport 1,Underveisevaluering.
- Buli-Holmberg, Jorun (2007). Tilpasset opplæring.
- Buli-Holmberg, Jorun (2007). Tilpasset opplæring - elev og lærerrollen. Vis sammendrag
- Holmberg, Jorun Buli (2005). Case 1: Normalitet og Avvik. [Video / DVD].
- Holmberg, Jorun Buli (2005). Case 2: Didaktikk i spesialpedagogikk. [Video / DVD].
- Holmberg, Jorun Buli (2005). Forskningsresultater fra Læringsstilsbasert kartlegging.
- Holmberg, Jorun Buli (2005). Implementering av Læringsstiler i en kommune - delrapport 1.
- Holmberg, Jorun Buli (2005). Incusion - functional or fantasy.
- Holmberg, Jorun Buli (2005). Intercultural education. [Video / DVD].
- Holmberg, Jorun Buli (2005). På vei mot bedre tilpasset opplæring i en kommune - ekstern veiledning til skoler.
- Holmberg, Jorun Buli (2005). Tverrkulturell opplæring i et inkluderingsperspektiv.
- Holmberg, Jorun Buli & Sylthe, Margrethe (2005). FLEKSIBEL LÆRING I TEGNSPRÅKSTUDIEREn studie av hva som kjennetegner bruk av nettbaserte løsninger i tegnspråkopplæring.
- Holmberg, Jorun Buli (2004). Delrapport Evaluering av implementering av Læringsstiler i 12 skoler i en kommune.
- Holmberg, Jorun Buli (2004). Dilemmaer ved tilrettelegging for språkmodellfunksjonen i et nettbasert tegnspråkstudium.
- Holmberg, Jorun Buli (2004). Evaluering af læremidler til tegnspråklige elever i grunnskole og videregående opplæring.
- Holmberg, Jorun Buli (2004). Evaluering av prosjekt Bry deg ! Miljøfremmende og forebyggende tiltak i videregående skole.
- Holmberg, Jorun Buli (2004). Forskning på Læringsstiler.
- Holmberg, Jorun Buli (2004). Forskningsresultater fra Kartlegging av Læringstiler.
- Holmberg, Jorun Buli (2004). Inclusive Education and Classroom Practice in Secondary Education An International Literature Review.
- Holmberg, Jorun Buli (2004). InterGuide A practical guide to implement Interculture education at scools.
- Holmberg, Jorun Buli (2004). Utfordringer i rollene som veileder og student i nettbasert undervisning.
Publisert 30. aug. 2010 09:44
- Sist endret 28. sep. 2015 08:57