Kommende arrangementer

Tid og sted: , Nils Henrik Abels Hus, rom 400

Velkommen til sluttlesing for ph.d.-kandidat Kjersti Løken Ødegaard, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, UiO.

Sluttleser er Andreas Lund, professor emeritus ved ILS.

Tid og sted: , Rom avklares

“Pupil, English Teacher, Researcher: A Native English Speaker's Perspective".

Velkommen til avskjedsforelesning med Glenn Ole Hellekjær.

Tid og sted: , Oslo Time (CET); Zoom- Link In Mailing List Email
Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Julie Casoli Uvsløkk ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning avholder prøveforelesning over oppgitt emne: TBC

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Julie Casoli Uvsløkk  ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling "From policy to practice. Framing intercultural competence in naturally occurring English and French instruction in Norway" for graden Philosophiae Doctor (ph.d.)

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Gøril Brataas ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning avholder prøveforelesning over oppgitt emne: TBC

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Gøril Brataas ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling "Å lære å støtte elevers tekstarbeid: Utforsking av en praksisbasert tilnærming i utdanningen av norsklærere" for graden Philosophiae Doctor (ph.d.).

Tid og sted: , University of Oslo

Welcome to QUINT's annual Conference: 'Analyzing Teaching Quality – instruments, improvements and implications. What have we learned?'