Aktuelle arrangementer for UV-studenter

Kommende arrangementer

Tid og sted: , Auditorium 3, Helga Engs hus

Master Diego Gonzalez Campos ved CEMO - Senter for pedagogiske målinger vil forsvare sin avhandling "Approaches to Integrating Large Data into Systematic Reviews and Meta-Analysis in Education" for graden Philosophiae Doctor (ph.d.).

Tid og sted: , Domus Bibliotheca

Har vi god ytringsfrihet eller mer ytringsfrykt ved universitetene? Her spør vi rektorene ved UiO og NTNU: Hva mener dere om disse spørsmålene?

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Julie Casoli Uvsløkk  ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling "From policy to practice. Framing intercultural competence in naturally occurring English and French instruction in Norway" for graden Philosophiae Doctor (ph.d.)

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Anniken Hotvedt Sundby ved Institutt for Pedagogikk vil forsvare sin avhandling "Kunnskapsspørsmålet i læreplanen i norsk. En studie av styringsdokumenter og forståelser blant norsklærere i videregående skole" for graden Philosophiae Doctor (ph.d.).

Tid og sted: , Domus Bibliotheca

Åpent fagseminar ved Domus Bibliotheca 4. juni for alle som er opptatt av å støtte unge voksne med lett utviklingshemming i overgangen fra skole til arbeidsliv.