sammendragdisputaser

Sist endret 9. juni 2022 14:31 av lenkeretter@localhost

Avhandlingens tittel er:

Naturalistisk humanisme. Bidrag til et pedagogisk standpunkt.

Sist endret 2. des. 2013 11:24 av aevandt@uio.no

Avhandlingens tittel er:

Bedside Teaching among Novice Medical Teachers. Mapping conceptions of bedside teaching and exploring change within the context of teaching community..

Sist endret 9. juni 2022 14:31 av lenkeretter@localhost

Avhandlingens tittel er:

Jakta på kvalitetsforskjellar i elevane sine tekstar. Kva skil gode tekstar frå middels gode?

Sist endret 9. juni 2022 14:31 av lenkeretter@localhost

Avhandlingens tittel er:

The search for writing quality differences in pupil texts. What differentiates very good texts from good texts?

Sist endret 15. jan. 2013 16:18 av aevandt@uio.no

Avhandlingens tittel er:

En undersøkelse av psykisk plage og psykisk endring med utgangspunkt i enkelte endringsprosesser. Et bidrag i utvikling av en vitenskapelig tilnærming til endring av psykisk forankrede plager og lidelser. En studie gjennomført med et kombinert design.

Sist endret 16. jan. 2013 09:23 av aevandt@uio.no

Avhandlingens tittel er:

A study of psychological distress and mental change on the basis of individual change through treatment. A contribution to the development of a scientific approach alleviating psychological problems. A study conducted with a mixed design.

Sist endret 7. jan. 2013 16:12 av aevandt@uio.no

Avhandlingens tittel er:

Mathematics teachers' knowledge, beliefs and communication.

Sist endret 9. juni 2022 14:31 av lenkeretter@localhost

Avhandlingens tittel er:

The Sociomateriality of Teaching. Virtual Learning Environments in Teaching Practice.

Sist endret 19. okt. 2017 12:29 av aevandt@uio.no

Avhandlingens tittel er:

Åpning av lukkede rom. En kvalitativ studie av innholdet og dialogene i veiledningssamtaler mellom nyutdannede lærere og lokale veiledere.

Sist endret 18. feb. 2013 13:23 av aevandt@uio.no

Avhandlingens tittel er:

The Sociomateriality of Teaching. Virtual Learning Environments in Teaching Practice.

Sist endret 11. jan. 2013 16:05 av aevandt@uio.no

Avhandlingens tittel er:

Teacher Training for Inclusion of Children with Special Needs towards Achieving Communicative Interaction in Education in Uganda.

Sist endret 18. feb. 2013 17:31 av aevandt@uio.no

Avhandlingens tittel er:

Constructing learning dialogically; learners, contexts and resources. Exploring how students and teachers participate in game-based learning and digital storytelling in educational settings.

Sist endret 14. mars 2013 16:51 av aevandt@uio.no

Avhandlingens tittel er:

Making sense of multiple texts: An investigation into epistemic beliefs and multiple-text comprehension when students read about controversial science topics.

Sist endret 24. jan. 2013 12:58 av aevandt@uio.no

Avhandlingens tittel er:

The relationship between children's attendance in Norwegian childcare centers and language and behavioral development during early childhood.

 

Sist endret 21. mars 2013 11:29 av aevandt@uio.no

Avhandlingens tittel er:

Meaning in English: L2 attitudes, choices and pronunciation in Norway.

Sist endret 9. juni 2022 14:31 av lenkeretter@localhost

Avhandlingens tittel er:

Meaning in English: L2 attitudes, choices and pronunciation in Norway.

Sist endret 16. mai 2013 12:40 av aevandt@uio.no

Title of the dissertation:

Local Languages in Schooling as a Right in Education: A Case Study of curriculum Reform in Zanzibar.

Sist endret 25. juni 2013 13:54 av aevandt@uio.no

Avhandlingens tittel er:

Interdisciplinary Collaboration in Science-based Technologies: Studies of knowledge creation in nanoscience and nanotechnologies.

Sist endret 31. okt. 2013 10:27 av camillev@uio.no

The titel of the dissertation is:

Interdisciplinary collaboration in Science-based Technologies: Studies of knowledge creation in nanoscience and nanotechnologies.