FIKS søker ny seniorrådgiver

Det er en ledig stilling som seniorrådgiver  i FIKS med snarlig tiltredelse.

Ønsker du å bidra til kompetanseheving og skoleutvikling på flere skoler og i flere kommuner og fylkeskommuner? Ønsker du å arbeide i skjæringspunktet mellom forskningsbasert og erfaringsbasert kunnskap? Ønsker du å arbeide med skoleutvikling på fulltid? Har du erfaring fra videregående skole?

Enheten FIKS (Forskning, innovasjon og kompetanseutvikling i skolen) arbeider med forskningsbasert skoleutvikling for lærere og skoleledere i partnerskap med skoleeiere. Våre seniorrådgivere bidrar til skoleutvikling gjennom en rekke ulike aktiviteter med våre partnere.

Vi søker en ny seniorrådgiver med erfaring fra videregående skole. Det er ønskelig med systemisk erfaring - som skoleleder, tillitsvalgt, faggruppeleder e.a.

Søknadsfrist er 11.januar 2024.

Hvis du har spørsmål om stillingen, ta kontakt med: Øystein Gilje

Du finner utlysningstekst og søknadslenke her.

Publisert 20. des. 2023 09:31 - Sist endret 20. des. 2023 10:38