• Hovednavigasjon (hopp)
  • Hovedinnholdet (hopp)
  • Kontaktinformasjon (hopp)
 
UiO Det utdanningsvitenskapelige fakultet Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Hovednavigasjon
  • Forsiden ILS
  • Forskning
  • Studier
  • Livet rundt studiene
  • Tjenester og verktøy
  • Om instituttet
  • Personer
Tilbake til uio.no
Undernavigasjon Meny
  • English website
  • For ansatte
  • Mine studier
  • KP
  • Kunnskapsproduksjon og identitetskonstruksjon -skolen som del av ulike ungdommers oppvekstmiljø
  • Ledelse av reformarbeid i videregående skole- endringsverksted som metode (ChangeLead)
  • Linking Instruction and Student Achievement (LISA)
  • Linking Instruction and Student Experiences (LISE)
  • Linking Instruction in Science and Student Impact (LISSI)
  • Læreres responser på utdanningspolitikk: Ungdomstrinn i utvikling (TREP)
  • Lærerrollen i teknologistøttet læring og undervisning (ph.d.-prosjekt)
  • Nasjonale prøver i lesing
  • NORDMENT: Mentoring beginning teachers in Nordic countries
  • Norsklæreres undervisning i leseforståelsesstrategier og bruk av tekstbaserte spørsmål (PhD-prosjekt)
  • Osloprøven i norsk for vg1
  • PISA
  • PISA+
  • prelead
  • Professional Learning through Reflection promoted by Feedback and Coaching (PROFLEC)
  • ROSE: The Relevance of Science Education
  • SEAS
  • Skoledelse i digitale omgivelser
  • Skole – Museumssamarbeid om Utdanning for og gjennom Demokrati (SMUD)
  • Students’ Perceptions of Democracy, Politics and Citizenship Preparation in Upper Secondary Social Studies
  • Teachers’ Effect on Student Outcome (TESO)
  • TEDS-M 2008
  • Theory and Practice in Teacher Education (TAPTE)
  • Tilpasset opplæring og vurdering – skolen som lærende organisasjon
  • TIMSS Advanced
  • Understanding the nature of the technology- filled classroom
  • Universitetsskole­samarbeidet
  • Verktøy for veiledning
  • Visual Vocal Application (VIVA)
  • Vocational and General Students’ Use of English in and out of school (VOGUE)
  • yrkesretting-engelskundervisning
  • Forskning
  • Forskningsprosjekter fra A til Å
  • Linking Instruction and Student Experiences (LISE)
    • Nyheter
    • Publikasjoner
Forskning > Forskningsprosjekter fra A til Å > Linking Instruction and Student Experiences (LISE)

Deltakere i Linking Instruction and Student Experiences (LISE)

Fra UiO

Navn Telefon E-post Emneord
Kirsti Klette Professor +47 22855285 +47 93446608 (mob) kirsti.klette@ils.uio.no Læring og utdanning, Pedagogikk, Klasseromsforskning, Videoanalyse, Læringsutbytte
Lisbeth M. Brevik Førsteamanuensis og Forskerutdanningskoordinator +47 22856330 +47 90036500 (mob) 90036500 l.m.brevik@ils.uio.no Engelskdidaktikk, Lesing, Vurdering, Yrkesretting, Læring og utdanning, Klasseromsforskning
Jonas Bakken Førsteamanuensis +47 22845848 jonas.bakken@ils.uio.no Norskdidaktikk, retorikk, barnelitteratur, økokritikk, utdanning for bærekraftig utvikling
Nora Elise Hesby Mathé Førsteamanuensis +47 22844463 n.e.h.mathe@ils.uio.no Fagdidaktikk, Samfunnsfagdidaktikk
Ulrikke Elisabeth Rindal Førsteamanuensis +47 22854152 u.e.rindal@ils.uio.no
Julie Casoli Uvsløkk Stipendiat +47 45288839 j.c.uvslokk@ils.uio.no Engelsk, Engelskdidaktikk, Fremmedspråk, Fremmedspråkdidaktikk, Fransk fagdidaktikk, Fagdidaktikk, Klasseromsforskning, Skole, Undervisning, Interkulturell kompetanse
Eva Thue Vold Professor +47 22855052 e.t.vold@ils.uio.no Læring og utdanning, Fagdidaktikk, Fransk fagdidaktikk, Fremmedspråk
Marianne Ødegaard Professor +47 22858115 marianne.odegaard@ils.uio.no
Peter Nicolai Aashamar Stipendiat 93098107 p.n.aashamar@ils.uio.no Fagdidaktikk, Samfunnsfagdidaktikk, Demokratisk medborgerskap, Demokrati

Andre deltakere

  • Astrid Elisabeth Kure

Besøksadresse

Niels Henrik Abels hus (kart)
Moltke Moes vei 35
0851 OSLO

Postadresse

Postboks 1099
Blindern
0317 OSLO

Telefon, faks, e-post

22855070
22858241
ils-kontakt@ils.uio.no

Ansvarlig for denne siden

Webredaksjonen ved UV

Logg inn Logg ut meny
  • Administrer dette dokumentet